czwartek, 29 sierpnia 2019

Ziaja - Antyoksydacja - Maseczka na twarz i szyję na noc

recenzja

Czas na recenzję maseczki od Ziai, z serii Antyoksydacja, którą nabyłam w sklepie firmowym Ziaja dla Ciebie. Chociaż nie jest to nowość, to z ciekawości chciałam ją przetestować.
Maseczka zamknięta jest w saszetce a samo wydobywanie kosmetyku nie sprawiało większych problemów.
W opakowaniu znajdowała się kremowa maseczka o lekko różowawym zabarwieniu. Zapach dokładnie taki sam, jak całej serii Antyoksydacja. Maseczka rozprowadzała się gładko po twarzy, nie zastygała, w dużym stopniu się wchłonęła.
Producent zaleca, aby po 10-15 minutach maseczkę zmyć letnią wodą lub wklepać nadmiar w skórę. Zdecydowałam się na zmycie maseczki, bo nie lubię tłustej warstwy na skórze.
Samo działanie określiłabym przeciętne. Po zastosowaniu skóra była gładka, miła w dotyku i lekko nawilżona. Nie wystąpiło żadne podrażnienie ani uczulenie.
Największą zaletą tej maseczki był przyjemny i relaksujący zapach, reszta nie zachwyciła.

Skład:
Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cera Microcrystallina (Microcrystalline Wax), Paraffin, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Myristate, Panthenol, Dimethicone, Propylene Glycol, Sodium, Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Beta-Glucan, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Hesperidin Methyl Chalcone, Steareth-20, Dipeptide-2, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Hialuronian sodu, Ethylparaben, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, Citronellol, Citric Acid

Ocena produktu:
Przeciętniak

Pojemność:
7 ml

Cena:
1,80

14 komentarzy:

  1. Mam ją w domu, zobaczymy jak moje wrażenia

    OdpowiedzUsuń
  2. To dziwne, ale jeszcze chyba nie miałam maseczki do twarzy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tej maseczki i po Twojej recenzji raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post

    Check out my latest

    http://www.alyinwanderland.com/2019/08/wallet-case-for-galaxy-s10-plus-with.html

    OdpowiedzUsuń
  5. mój znajomy bardzo lubi tą maseczkę... naprawdę co jakiś czas sobie ją kupuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej się na nią nie skuszę :/

    OdpowiedzUsuń