wtorek, 5 listopada 2019

Ziaja - Maska płatki róży z kwasem hialuronowym do każdego rodzaju skóry

Ziaja - Maska płatki róży z kwasem hialuronowym do każdego rodzaju skóry

Maseczkę kupiłam w sklepie firmowym Ziaja dla Ciebie, bardziej żeby coś kupić niż z potrzeby.
Jak w większości maseczek Ziai, znajdowała się w jednorazowej saszetce.
Konsystencja kremowa, nie za gęsta. Zapach przyjemny, nieco różany ale raczej sztuczny.
Gładko rozprowadzała się po skórze, nie zastygała. Po 15 minutach można było ją wmasować w skórę lub zmyć. Wybrałam opcję zmycia, bo nie lubię pozostawiania masek na całą noc.
Efekty po zastosowaniu, o dziwo, całkiem niezłe. Skóra była gładka, odświeżona, lekko napięta i wygładzona. Co prawda producent obiecywał nawet "redukcję głębokości zmarszczek", ale uważam, że to trochę przesada. Co do poprawy elastyczności i jędrności skóry, mogłabym się zgodzić, ale od razu zaznaczam, że efekt był bardzo krótkotrwały.
Maseczka nie zachwyciła mnie na tyle aby do niej powrócić, ale była całkiem niezła.

Skład:
Aqua (Water), Coco-Caprylate/Caprate, Canola Oil, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Sterate, Cetearyl Alcohol, PEG-20 Stearate, Methylsilanol Hydroxyproline Aspartate, Steareth-21, Cetyl Alcohol, Cyclomethicone, Dimethiconol, Niacinamide, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Pyridoxine HCI, Maltodextrin, Sodium Starch Octenylsuccinate, Silica, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Propylene Glycol, Rosa Centifolia Flower Extract, Sodium Hyaulronate, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Sodium Polyacrylate, Methylparaben, Diazolidinyl Urea, Ethylparaben, Parfum (Fragrance), Linalool, Geraniol, Citronellol, CI 16035 (FD&C Red No 40)

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
7 ml

Cena:
1,80

13 komentarzy:

  1. Używałam kiedyś maseczek Ziai tych z glinkami i w tamtym czasie były super teraz już bym się nie zdecydowała na żadną, bo znam o wiele lepsze produkty 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również odpuszczam sobie Ziaję... dokańczam to co mam w zapasach...

      Usuń
  2. Dawno nie miałam nic z Ziaji, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej maseczki akurat nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po maski Ziaja nie sięgam generalnie prawie wcale, tej nawet nie widziałam w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie miałam maseczki do twarzy z Ziaji :(

    OdpowiedzUsuń