środa, 13 listopada 2019

Carmex - Ochronny balsam do ust Tropical

Carmex - Ochronny balsam do ust Tropical

Balsamy do ust stosuję przez cały rok. Moje usta często wysuszają się, a ja lubię in zapewnić solidną dawkę nawilżenia. Ten balsam, kupiłam w Rossmannie, podczas jakiejś promocji, ponad rok temu...
Balsam zamknięty był w małym poręcznym opakowaniu. Łatwo wykręcało się jego zawartość. Wkręcić z powrotem również się dało.
Balsam był miękki, masełkowaty,  łatwo rozprowadzał się na ustach. Nawilżał, niwelował uczucie spierzchnięcia, wygładzał skórę ust, a efekty utrzymywały się przez kilka godzin (nie trzeba było co chwilę po niego sięgać). Zaraz po nałożeniu lekko chłodził, ale trwało to dosłownie chwilkę.
Pachniał owocowo, z lekko wyczuwalną nutką mentolu. Zwłaszcza latem, efekt dodatkowego chłodzenia był bardzo przyjemny.
Po Carmex'a sięgnęłam ponownie po kilkuletniej przerwie(poprzednio miałam wersję z limonką, która o ile dobrze pamiętam dość mocno chłodziła). Wersja Tropical była bardzo przyjemna w codziennym użytkowaniu. Jako fanka, "miękkich" balsamów do ust chętnie sięgnę po inną wersję smakową.

Skład:
Petrolatum, Lanolin, Isopropyl Palmitate, Euphorbia Cerifera Cera,Ozokerite,Parfum,Cera Alba,Cetyl Esters,Paraffin,Theobroma Cacao Seed Butter,Limnanthes Alba Seed Oil,Camphor,Ethyl Vanillin,Salicylic Acid,Menthol,Limonene,Benzyl Benzoate,Linalool

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
4,25g

Cena:
10,79

10 komentarzy: