piątek, 1 listopada 2019

Kosmetyczne zużycia - DENKO 10/2019

Oto co udało mi się zużyć w październiku. Powiem wprost - szału nie ma...

Kosmetyczne zużycia - DENKO 10/2019



Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie


Kosmetyczne zużycia - DENKO 10/2019

1. Oriflame - Swedish Spa - Krem antycellulitowy. Szału nie robił, zużyłam go tylko dlatego, żeby nie zajmował mi miejsca. RECENZJA 💚
2. Nivea - Deomilk - Antyperspirant 48h. Dostałam go do testów, ale nie byłam z niego zbyt zadowolona...💜
3. Carmex - Ochronny balsam do ust Tropical. Bardzo fajny, mięciutki i dobrze nawilżający preparat do ust. Zapewniał nawilżenie na wiele godzin. 💛
4. Ziaja - Demakijaż - Uniwersalny płyn do demakijażu oczu. Dobrze radził sobie z codziennym, niezbyt mocnym makijażem. 💚
5. Le Cafe de Beaute - Cafe Mini - Odnawiająca maska z kwasami AHA. Zachwyciła mnie jej konsystencja - lekki mus. Działanie też było satysfakcjonujące. 💛


Kosmetyczne zużycia - DENKO 10/2019

6. Rossmann - Isana - Sól do kąpieli z mocznikiem Calm Down. Totalne zaskoczenie! Podobał mi się zapach, kolor i działanie tej soli. Chętnie do niej wrócę. 💛
7. Rossmann - Isana - Kryształki do kąpieli z olejem migdałowym. Zapach nie do końca mi odpowiadał, mocny i bardzo intensywny. 💚
8. Garnier - Skin Active - Nawilżająca maseczka do skóry odwodnionej. Nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Miałam, zużyłam... i to wszystko.💚

To już jest koniec... nie ma już nic... To było najmniejsze denko w tym roku... Kolejny miesiąc powinien być znacznie lepszy.

12 komentarzy:

  1. mialam ten demakijaz ziaja zyzylam swego czasu multum:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po latach wróciłam do niego... też zużyłam go w życiu sporo :)

      Usuń
  2. Miałam ten płyn Ziai, ale u mnie to był bubel. Nie czepiał się makijażu wcale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że nie dawał rady, u mnie był OK ale też szału nie robił

      Usuń
  3. Zaciekawiła mnie maseczka Cafe Mini :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wspominam płyn Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie dwufazówkę z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zerkalam na dezodorant, ale widze zenie bylas zadowolona

    OdpowiedzUsuń