niedziela, 17 listopada 2019

Rossmann - Isana - Sól do kąpieli z mocznikiem Calm Down

Rossmann - Isana - Sól do kąpieli z mocznikiem Calm Down

Ostatnio, każdą kąpiel urozmaicam sobie solami. Bardzo lubię ten rytuał, zwłaszcza gdy sól nie tylko barwi wodę, ale też ma działanie pielęgnacyjne.
Sól od Isany, Calm Down zamknięta była zamknięta w saszetce i wystarczyła na jedno użycie.
Kolor soli był dla mnie zaskoczeniem, bo nie spodziewałam się, że w opakowaniu znajdę kryształki o intensywnie niebieskim kolorze. Dzięki nim, woda również nabrała intensywnie niebieskiego koloru. A zapach rzeczywiście przypominał kokosa i wanilię. Aż przez chwilę poczułam się jak na rajskiej plaży...
Kryształki soli w wodzie rozpuściły się bardzo szybko (niemal od razu), nie tworząc przy tym praktycznie żadnej piany.
Na pierwszym miejscu w składzie (co było dla mnie sporym zaskoczeniem), był mocznik. Chociaż nie za bardzo wierzyłam, efekt nawilżenia, to przekonałam się o tym na własnej skórze. Była ona gładka i przyjemna w dotyku, delikatnie pachniała kokosem i wanilią... Odpuściłam stosowanie balsamu do ciała, bo było to zbyteczne...
Sól wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie i chętnie do niej powrócę.

Skład:
Urea, Maris Sal, Parfum, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Silica, Bambusa Vulgaris Shoot Extract, Alcohol, Aqua, CI 42051, CI 47005, Sodium Chloride, Sodium Sulfate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Linalool.

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
60g

Cena:
2,39

9 komentarzy:

  1. DAwno nie używalam soli do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusiła mnie ta sól do kąpieli w Rossmannie i widzę, że warto się skusić 😏

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na nowym mieszkaniu nie mam wanny tylko prysznic :( i przyznam ze strasznie mi brakuje takich kąpieli z piana, solą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokos plus wanilia to musi byc piekny zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą sól w zapasach :) Mam nadzieję, że też będę z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń