sobota, 9 listopada 2019

Rossmann - Isana - Kryształki do kąpieli z olejem migdałowym

Rossmann - Isana - Kryształki do kąpieli z olejem migdałowym

Będąc w Rossmannie, kupiłam wszystkie dostępne tam rodzaje soli do kąpieli. Uwielbiam wszelkie umilacze kąpieli.
Kryształki do kąpieli były sporych rozmiarów i potrzebowały dłuższej chwili, aby się rozpuścić. Barwiły wodę na żółto, tworząc niewielką pianę, która szybko znikała. Zapach był migdałowy, lekko mdły, bardziej syntetyczny niż naturalny. Był też bardzo intensywny, długo się utrzymywał, jeszcze następnego dnia, był wyczuwalny w łazience.
Po jednej kąpieli, nie zauważyłam szczególnych właściwości pielęgnacyjnych tych kryształków. Skóra nie była przesuszona ani jakoś szczególnie nawilżona.
Kąpiel z tymi kryształkami, była przyjemna, po mimo tego, że zapach nie do końca mi się podobał. Bardzo pozytywnie nastroił mnie żółty kolor wody.

Skład:
Maris Sal, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Silica, Parfum, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Mel Extract, Aqua, Alcohol, CI 47005, CI 15985, Benzyl Benzoate

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
80 g

Cena:
3,19

10 komentarzy:

  1. Lubię sole do kąpieli Isany :) Tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkrótce recenzja soli, która podbiła moje serce... oczywiście z Isany :)

      Usuń
  2. Z tych soli pamiętam, że używałam dwóch zapachów. Pierwszy to była mandarynka&maślanka, której zapach i przyjemne działanie podobało mi się na tyle, że miałam kilka opakowań, drugi to wersja z koniczyną, która nie przypadła mi do gustu głównie z powodu zapachu, którego nie potrafię dobrze opisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba już nie ma takich wersji zapachowych... :)

      Usuń
  3. Mój młodszy synek zawsze wybiera te sole w jednorazowych opakowaniach. Ja nie polubiłam tej wersji właśnie ze względu na zapach, ale muszę czasami go znieść ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna taka saszetka, przyznam że jak byłam na wyjeździe to w lokum które wynajęłam była akurat wanna i taka saszetka była przydatna co mnei kusiło ale ostateczne nie zdecydowałam sie na zakup. Następnym razem myśle ze sie skuszę, bo saszetka jednorazowa fajna a kąpiel po podróży miła rzecz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwila relaksu należy się każdemu! zwłaszcza w podróży :)

      Usuń