wtorek, 19 listopada 2019

Nivea - Deo Beauty Elixir - Antyperspirant Deomilk 48h

Nivea - Deo Beauty Elixir - Antyperspirant Deomilk 48h

Antyperspirant w sprayu Nivea, z nowej serii Deomilk dostałam w ramach testu od "Moja Nivea". Bardzo się ucieszyłam, bo od wielu miesięcy nie udało mi się załapać na żadne testowanie.
W opakowaniu, najbardziej spodobała mi się forma zabezpieczenia, przed przypadkowym naciśnięciem - taka przekręca nakrętka.
Zapach typowy dla Nivea, może ciut bardziej mleczny, niż klasyk. Chwilę po zastosowaniu zapach był bardzo intensywny, ale w miarę upływu czasu ulatniał się.
Ważne było, aby porządnie wstrząsnąć opakowaniem, przed użyciem. Brak tego lub słabe wstrząśnięcie powodowało, że na skórze pojawiały się białe płaty antyperspirantu, które odpadały i brudziły ubranie. Przy prawidłowym wstrząśnięciu, nie pojawiały się żadne nieprzyjemne niespodzianki.
Ochrona przed potem i nieprzyjemnym zapachem była dla mnie nie wystarczająca. Jak dla mnie, chronił mnie przez ok. 4-5 h, później  było już słabo...
Na koniec miałam problem, gdzie wyrzycić opakowanie po tym antyperspirancie, bo nie mieśicł się żadnej kategorii segregacji.
Po mimo pozytywnego nastawienia do produktu, zawiodłam się na nim. Nie dawał mi wystarczającej ochrony przed potem, a to była jego główna rola!

Skład:
Butane, Isobutane, Propane, Aluminum Chlorohydrate, Dimethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Parfum, Sodium Lactate, Lactose, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Histidine HCl, Threonine, Lysine HCl, Arginine, Serine, Glycogen, Alanine, Glutamic acid, Persea Gratissima Oil, Octyldodecanol, Aqua, Mannitol, Sucrose, PCA, CITRULLINE, Propylene Carbonate, Disteardimonium Hectorite, Citronellol, Limonene, Linalool, Benzyl Alcohol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone

Ocena produktu:
Słaby

Pojemność:
150 ml

Cena:
9,79

10 komentarzy: