poniedziałek, 25 listopada 2019

Be Bio Ewa Chodakowska - Naturalny balsam co ciała bambus i trawa cytrynowa

Be Bio Ewa Chodakowska - Naturalny balsam co ciała bambus i trawa cytrynowa

Odkąd na rynku pojawiły się kosmetyki Ewy Chodakowskiej, od razu chciałam je przetestować. Okazja trafiła się dość szybko, bo w Rossmannie dość szybko pojawiła się promocja 1+1. W ramach tej promocji kupiłam żel pod prysznic oraz balsam do ciała. O ile żel zużyłam dość szybko, to z balsamem zajęło mi to trochę dłużej.
Balsam, podobnie jak żel, zamknięty był w miękkiej tubce, stawianej na nakrętce. Wydobywanie kosmetyku było bez problemowe dzięki grawitacji i konsystencji.
Balsam był dość rzadki i miał dość lekką formułę. Łatwo rozprowadzał się po skórze, niewielka jego ilość wystarczała na spory kawałek ciała. Wchłanianie nie było zbyt szybkie, potrzebował chwili aby się całkowicie wchłonąć.
Zapach był identyczny jak żelu z tej serii. Nie do końca mi odpowiadał, ale na szczęście dość szybko się ulatniał.
Używanie tego balsamu rozpoczęłam jeszcze w misiącach letnich i wtedy sprawdzał się dobrze, nie obciążał mojej skóry zbyt mocno, a nawilżenie, które mi zapewniał było wystarczające. Kończąc ten kosmetyk jesienią, gdy sezon grzewczy był w pełni, okazał się być za lekki. 
Balsam, nie wywarł na mnie jakiegoś spektakularnego wrażenia. Całkiem dobrze radził sobie latem, ale jesienią już nie... Zapach to nie moja bajka... Cenię go jednak za naturalny skład.

Skład:
Aqua, Glycerin, Isopropyl Myristate, Helianthus Annuus Seed Oil, Polyglyceryl-3-Stearate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Triethyl Citrate, Parfum, Caprylyl Glycol, Sodium Stearoyl Lactylate, Benzoic Acid, Xanthan Gum, Tocopherol, Theobroma Cacao Seed Butter, Maltodextrin, Cymbopogon Schoenanthus Leaf Extract, Bambusa Vulgaris Shoot Extract, Sodium Hydroxide, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Citronellol, Citral

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
200 ml

Cena:
15,49

7 komentarzy:

  1. Mnie w ogóle nie kręcą kosmetyki 'produkowane' przez takie osoby jak Chodakowska czy Lewandowska. Na pewno się nie skusze. Aczkolwiek na jej profilu to ochy i achy aż do kosmosu... W moim odczuciu to niektórzy to się aż trochę przesadnie jarają tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Podobno ma fajny skład, naturalny ale w moim odczuciu kosmetyki mają być przyjemne (zapach, konsystencja, wchłanianie), w tym wypadku nie spełnił moich oczekiwań w 100%. Piszę to co czuję w związku z tym produktem, a więc szału na mnie nie zrobił :)

      Usuń
  2. Nie testowalam, ale jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie akurat nie kuszą kosmetyki E. Chodakowskiej :)

    OdpowiedzUsuń