czwartek, 7 listopada 2019

Le Cafe de Beaute - Cafe Mini - Odnawiająca maska z kwasami AHA

Le Cafe de Beaute - Cafe Mini - Odnawiająca maska z kwasami AHA

Markę Le Cafe de Beaute darzę wielkim sentymentem, dlatego lubię sięgać po ich produkty, zwłaszcza z serii Cafe Mini. Odnawiającą maseczkę Cafe Mini kupiłam w Tesco, podczas wyprzedaży. Cena była bardzo przystępna, więc żal było się nie skusić.
Maseczka zamknięta była w plastikowym opakowaniu, przypominającym kapsułki kawy. Niestety, opakowania nie dało się ponownie szczelnie zamknąć a szkoda, bo przy tej pojemności maskę dobrze jest podzielić na dwa razy.
Konsystencja maseczki była dla mnie totalnym zaskoczeniem. To był mus! Tak lekko rozprowadzał się po twarzy, że samo nakładanie było przyjemnością. Co prawda maseczka miała lekko niebieskawe tony, ale po nałożeniu, była całkowicie biała. Po ok. 15 minutach lekko zastygała, ale nie ściągała skóry. Łatwo się zmywała samą wodą, bez potrzeby stosowania gąbeczki.
Działanie całkiem niezłe. Skóra była odświeżona, gładka, nieźle nawilżona i miła w dotyku. Efekty utrzymywały się jeszcze kolejnego dnia. Trochę obawiałam się obecności kwasów AHA w tej maseczce, na szczęście obyło się bez podrażnień czy innych nieprzyjemnych niespodzianek.
To co zachwyciło mnie w tej maseczce to przede wszystkim jej lekka konsystencja. Już sama aplikacja była przyjemnością. Mam nadzieję, że inne maseczki z tej serii, równie pozytywnie mnie zaskoczą.

Skład:
Aqua, Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Extract (ekstrakt ananasa), Kaolin (White Clay) (biała glinka), Citrus Aurantium (Orange) Dulcis (Orange) Fruit Extract, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Prunus Amygdalus dulcis (Sweet Almond) Oil, Ethylhexyl Stearate, Glycerin,  Stearic acid, Palm Oil, Glyceryl Monostearate, Talc, Titanium Dioxide, Microcitrus Australasica Fruit Extract, Cetearyl Alcohol, Sodium hydroxide,  Citrus grandis (Grapefruit) Peel Oil (olejek grejpfrutowy), Lactic Acid,  Xanthan Gum, Perfume, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
15 ml

Cena:
4,99

10 komentarzy:

  1. Na składach się nie znam, ale patrząc na niego widzę, że super. Aż mam chęć na taką maskę.. nigdy ich nie widziałam jednak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą znalazłam w Tesco, a internecie są np. w Lawendowej Szafie

      Usuń
  2. Mam chyba w zapasach wersję w czarnym opakowaniu ... Z tej raczej też bym była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jak sie sprawdzi Twoja maseczka :) ja mam jeszcze 2 z tej serii :)

      Usuń
  3. Nie kojarzę nawet tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Marki niw znam ale chyba poznam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest wiele wersji, więc z pewnością znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  5. Kojarzę tę maseczki i chętnie się skuszę, bo słyszałam wiele dobrego o nich 😊

    OdpowiedzUsuń