niedziela, 3 listopada 2019

Rossmann - Isana - Perełki do kąpieli Berry Heart

Rossmann - Isana - Perełki do kąpieli Berry Heart

Ostatnimi czasy, polubiłam się z wszelkimi dodatkami do kąpieli. Po zachwytach z serii Altapharma, postanowiłam wypróbować również inne sole dostępne w Rossmannie.
Opakowanie tych perełek wygląda naprawdę uroczo, dlatego postanowiłam przetestować je jako pierwsze.
Perełki miały różne odcienie różu i były nieco mniejsze od tych, które są zaprezentowane na opakowaniu. W wodzie perełki potrzebowały dłuższej chwili, aby się rozpuścić zabarwiając wodę na różowo - czerwony kolor.
Zapach niestety był dla mnie zawodem. Owszem, perełki pachniały owocami leśnymi, ale był to bardzo sztuczny zapach i nie przypadł mi do gustu.
Co do właściwości  pielęgnacyjnych to nie zauważyłam niczego szczególnego. Skóra nie była przesuszona, ale dodatkowego nawilżenia nie zauważyłam.
Generalnie, perełki mnie, nie zachwyciły, więc nie planję ich ponownego zakupu.

Skład:
Urea, Parfum, Silica, Decyl Glucoside, Aqua, Orbignya Oleifera Seed Oil, Synthetic Fluorphlogopite, Tin Oxide, CI 77891, CI 14720, CI47005, CI42051, Sodium Chloride, Sodium Sulfate

Ocena produktu:
Bez szału...

Pojemność:
60 g

Cena:
2,99

11 komentarzy:

  1. To ja jednak pozostanę przy solach z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie te perełki z Isany nie kuszą :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczyłam, że te perełki lepiej wypadną, bo mnie kusiły :P Ale chyba odpuszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam wanny, wiec nie kupuję tego typu produktów, ale widzę, że nie ma tu co żałować skoro nie robi nic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie dodatki maja zazwyczaj tylko walor zapachowy, a tu duzo zalezy od gustu

    OdpowiedzUsuń