sobota, 23 listopada 2019

Sylveco - Vianek - Przeciwzmarszczkowy eliksir do twarzy z witaminą C

Sylveco - Vianek - Przeciwzmarszczkowy eliksir do twarzy z witaminą C

Ponad rok temu, na mojej twarzy pojawiło się kilka przebarwień, które wyglądały bardzo nieestetycznie i trudno było je ukryć pod makijażem. Poza tym moja naczynkowa cera potrzebowała dodatkowego wzmocnienia, bo zaczęła się ostatnio buntować. Chcąc polepszyć stan mojej skóry, postanowiłam wypróbować przeciwzmarszczkowy eliksir do twarzy od Vianka, ze stabilną formą witaminy C w stężeniu 5%.
Eliksir zamknięty był w szklanym, nieprzepuszczającym światła opakowaniu z pipetą. Pipeta, bardzo ułatwiała aplikację produktu i działała bez zarzutu do samego końca.
Serum miało żółty kolor i było lekko mętne. Formuła serum była lekka, wodnista i nietłusta. Po nałożeniu na twarz, eliksir wchłaniał się swoim tempem, nie za szybkim. Gdy serum całkowicie wyschło na skórze, dawało uczucie lekkiego ściągnięcia. Aby temu zapobiec, warto było nałożyć na serum (przed jego całkowitym wyschnięciem) krem. To rozwiązywało problem.
Działanie eliksiru, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Przebarwienia zaczęły się zmniejszać. Oczywiście efekt nie był natychmiastowy. Pierwsze efekty, w postaci zmiany wielkości przebarwienia, zauważyłam po ok. 2 miesiącach codziennego stosowania na noc. Ze strony naczynek, zauważyłam wyciszenie zaczerwienień, co również uważam za spory sukces.
Eliksir był bardzo wydajny, kilka kropel starczało na całą twarz. Przy codziennym stosowaniu, wystarczał na 3 miesiące, czyli na dokładnie tyle, w ile producent zaleca zużyć ten produkt po otwarciu.
Jestem zadowolona z efektów jakie dało mi stosowanie tego serum. Codzienne, systematyczne używanie przyniosło mi poprawę wyglądu skóry. Oczywiście nie pozbyłam się jeszcze wszystkich przebarwień, ale małymi kroczkami zamierzam osiągnąć zamierzony efekt.

Skład:
Aqua, Glycerin, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Sodium Hyaluronate, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Panthenol, Sodium Alginate, Propanediol, Hydroxyethylcellulose, Benzyl Alcohol, Trifolium Pratense (Red Clover) Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Aniba Rosaeodora Oil, Lactic Acid, Phytic Acid, Parfum, Dehydroacetic Acid

Ocena produktu:
Skuteczny!

Pojemność:
30 ml

Cena:
38,99

6 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię tą firmę i ciągle coś od nich używam ale nie wszystko mi odpowiada...

      Usuń
  2. Lubię kosmetyki Vianka. Moje ulubione serie to odżywcza i normalizująca :) Z tej czerwonej kusił mnie swego czasu ten elixir i jak dobrze pamiętam krem do twarzy, który cudownie pachniał chyba truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te firmę. Tego produktu nie testowałam, ale na pewno nadrobię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj, ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie :)

      Usuń