czwartek, 21 listopada 2019

Bielenda - Fresh Juice - Żel micelarny do mycia twarzy z bioaktywną wodą cytrusową

Bielenda - Fresh Juice - Żel micelarny do mycia twarzy z bioaktywną wodą cytrusową

To była miłość od pierwszego wejrzenia. Osoba, która zaprojektowała to opakowanie powinna dostać za to solidną premię! Tak,ten produkt kupiłam głównie przez opakowanie. Wszystko tu idealnie gra: kolor, grafika...
Poza zachwytami nad wizualną stroną kosmetyku, opakowanie przez niemal cały okres użytkowania sprawowało się bardzo dobrze. Jedynie na samym końcu (2-3 ostatnie użycia) pompka nie dawała rady z wydobywaniem kosmetyku.
Konsystencja żelowa, nie za gęsta. Chociaż wydawać by się mogło, że żel jest niebieskawy, to w rzeczywistości był on bezbarwny. Kolor nadawało mu opakowanie. Zapach cudowny! Było to połączenie pomarańczy z czekoladą (przynajmniej wg mnie). Aż miałam ochotę go zjeść!
Żelu używałam dwa razy dziennie, rano i wieczorem (jako drugi etap oczyszczania, po płynie micelarnym). Bardzo dobrze oczyszczał skórę z resztek makijażu. Po zastosowaniu, była ona przyjemnie odświeżona, miła w dotyku i lekko ściągnięta.
Używanie tego kosmetyku było bardzo przyjemne. Właściwie nie widzę w nim wad, dlatego chętnie wypróbuję inne wersje tego żelu.

Skład:
Aqua, Citrus Limon Fruit Extract, Glycerin, Acrylates Copolymer, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoyl Alaninate, Citrus Aurantium Dulcis juice, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Glycosaminoglucans, Panthenol, Cocamidopropyl Betaine, Polysorbate-20, Aminomethyl Propanol, Potassium Hydroxide, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Methylchloroisithiazolinone, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Parfum, Hexyl Cinamal, Limonene, Coumarin, Linalool, 42090, Cl 14700

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
190g

Cena:
15,99

13 komentarzy:

  1. Ladnie zapakowany i wydaje sie byc porzadnym produktem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi się spodobał, wizualnie i jego działanie też :)

      Usuń
  2. Muszę się skusić na jakiś żel z tej serii fresh Juice, bo przepadam za płynem micelarnym z limonką 😏

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z tej serii od Bielendy. Też uważam, że te produkty mają ładną szatę graficzną opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Bielendę, więc jak tylko zejdę nieco z zapasów to sięgnę po ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubiłam ten produkt, zdenkowałam dwie butelki. Trzecią kupiłam też z tej marki ale z miodem ak dla odmiany. Myślę że do tego żelu jeszcze kiedyś wrócę to to fajny nie drogi produkt i fajnym zapachu.

    OdpowiedzUsuń