poniedziałek, 15 marca 2021

Bielenda - Minty Fresh - Preparat na uporczywie zrogowacenia i pękające pięty

Bielenda - Minty Fresh - Preparat na uporczywie zrogowaciałe i pękające pięty

 
Moje stopy są wymagające. Potrzebują konkretnego nawilżenia, dlatego też często sięgam po kosmetyki do stóp o wysokim stężeniu mocznika.
Kosmetyk zamknięty był w miękkiej tubce, stawianej na nakrętce z zamykaniem na klik.
Konsystencja była dość lekka, nie za gęsta (jak mleczko do ciała). Zapach był delikatny, subtelnie orzeźwiający, wyczuwalny był zapach mięty.
Preparat łatwo się rozprowadzał i dość szybko się wchłaniał. Początkowo stopy były nawilżone i wygładzone. Jednak po dłuższej chwili od nałożenia i całkowitego wchłonięcia się produktu, skóra na stopach stawała jeszcze bardziej sucha i szorstka niż przed nałożeniem preparatu. Na stopach pozostawała szorstka warstewka jak gdyby talku (podobne uczucie wysuszenia miewałam po preparatach przeciw nad potliwości stóp – ale ten preparat nie miał temu służyć).
Nie zauważyłam poprawy wyglądu, ani nawilżenia, ani żadnego innego pozytywnego działania na moje stopy. Z przykrością, muszę zaliczyć ten preparat do bubli.

Skład:
Aqua (Water), Urea, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Sodium Lactate, Tocopheryl Acetate, Glyceryl Stearate SE, Ceteareth-20, Propanediol, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Glycolic Acid, Glycerin, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance), Eugenol, Limonene.

Ocena produktu:
Nie dla mnie.

Pojemność:
75 ml

Cena:
10,99

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził. Już się zastanawiałam nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielką fanką Bielendy i w te pędy przybiegłam czytać Twoją recenzję. A tu bubel. Szkoda.
    Pozdrawiam. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli efekt odwrotny od zamierzonego, szkoda.

    OdpowiedzUsuń