piątek, 19 marca 2021

Dermedic - Sunbrella - Krem ochronny SPF 50 do skóry z problemami naczynkowymi

Dermedic - Sunbrella - Krem ochronny SPF 50 do skóry z problemami naczynkowymi

Ochrona przeciwsłoneczna jest ważnym aspektem codziennej pielęgnacji i właściwie każdy o tym wie. Dlatego też, w mojej kosmetyczce stałe miejsce zajmują kosmetyki do tego przeznaczone. Ale od razu dodam, niestety trochę brakuje mi regularności w ich użytkowaniu.
Krem zamknięty był w miękkiej tubce, zamykanej na klik. Pod koniec opakowania, zdecydowałam się na jej rozcięcie, aby wydobyć kosmetyk do samego końca.
Kosmetyk pachniał nieco chemicznie, zapach kojarzył mi się z kosmetykami aptecznymi.
Krem miał biały kolor, a jego konsystencja była treściwa i gęsta. W kontakcie ze skórą stawał się nieco rzadszy, przez co łatwo rozprowadzał się na skórze. Dość szybko się wchłaniał, nie bielił ale skóra pozostawała lekko tłustawa po jego zastosowaniu. Na szczęście mimo tej małej niedogodności nadawał się pod makijaż.
Szczególnie dobrze sprawdzał się, gdy wcześniej nałożony krem pielęgnacyjny, nie zapewniał dostatecznego nawilżenia.
Krem uzupełniał moją dzienną rutynę pielęgnacyjną, zapewniał dodatkowe nawilżenie i generalnie bardzo mi odpowiadał. Trudno mi natomiast stwierdzić w jakim stopniu chronił mnie przed promieniowaniem słonecznym i jak działał na moje rozszerzone naczynka. Negatywnych skutków nie odczułam, więc pozostaje mi wierzyć, że jego działanie było takie jak obiecywał producent.

Skład:
Aqua, Octocrylene, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Cocos Nucífera Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Cyclohexasiloxane, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol (nano), Stearyl Alcohol, Titanium Dioxide (nano), Hydrogenated Polydecene, Hydroxystearic Acid, Glycerin, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Physalis Angulata Extract, Caprylic/Capric Trygliceride, Propylene Glycol, Hamamelis Virginiana Leaf Extract, Aesculus Hippocostanum Extract, Vitis Vinifera Leaf Extract, Hypericum Perforatum Extract, Arnica Montana Flower Extract, Hedera Helix Extract, Stearic Acid, Hydroxy Dimethoxybenzyl Malonate, Allantoin, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnomal, Limonene.

Ocena produktu:

Fajny!

Pojemność:

50 g

Cena:
31,99

4 komentarze:

  1. Może już niedługo będzie ładniejsza pogoda i zobaczysz jak poradzi sobie ze słońcem.
    Super, że tak dobrze nawilżył skórę i nie odczułaś skutków ubocznych.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy będzie cieplej z pewnością będę używać go bardziej sumiennie :)

      Usuń
  2. Lubię produkty tej marki, więc może skuszę się na ten krem w okresie letnim. Jeszcze nie mam filtra na ten sezon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby można było o tym poczytać na twoim blogu :)

      Usuń