wtorek, 23 marca 2021

Ziaja - Mikrobiom Balans - Maska jogurtowa dla skóry wrażliwej

Ziaja - Mikrobiom Balans - Maska jogurtowa dla skóry wrażliwej

 
Maseczki z serii Mikrobiom Balans znalazłam w Rossmannie. Zaciekawiły mnie na tyle, że postanowiłam przetestować jak sprawdzą się na mojej skórze.
Maseczka zamknięta była w jednorazowej saszetce. Konsystencja była kremowa, średnio gęsta, łatwo rozprowadzała się na skórze.
Po kilkunastu minutach maseczka, w miejscach gdzie była nałożona cieńszą warstwą, wchłonęła się niemal całkowicie. Natomiast w miejscach, gdzie maseczki było więcej, pozostała cieńsza jej warstwa, która lekko przyschła. Maseczka zmywała się bez większych problemów. Chociaż, producent zaleca jej nie zmywać, ja nigdy nie stosuję się do tej rekomendacji.
Po zastosowaniu maseczki skóra była wygładzona, nawilżona i lekko rozświetlona. Efekt był delikatny i krótkotrwały (krócej niż 24h od zastosowania).
Maseczka nie była żadnym wielkim odkryciem w pielęgnacji mojej twarzy. Zużyłam dwie sztuki, ale nie mam ochoty więcej jej kupować.

Skład:
Aqua (Water), Canola Oil, Glycerin, Hexyl Laurate, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Hydrogenated Polydecene, Sea Water, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Steareth-21, Inulin, Fructose, Saccharomyces/Zinc Ferment, Saccharomyces/Copper Ferment, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Saccharomyces/Iron Ferment, Saccharomyces/Silicon Ferment, Sodium Hyaluronate, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance)

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
7 ml

Cena:
1,29

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz