poniedziałek, 29 marca 2021

Ziaja - Mikrobiom Balans - Kremowa maska dla skóry suchej

Ziaja - Mikrobiom Balans - Kremowa maska dla skóry suchej

 
To już kolejna maseczka z serii Mikrobiom Balans znalazłam, którą znalazłam w Rossmannie. Tym razem wersja dla skóry suchej.
Maseczka zamknięta była w jednorazowej saszetce. Miała biały kolor, kremową konsystencję, była dość gęsta ale łatwo rozprowadzała się na skórze. Pachniała sztucznie i chemicznie.
Maseczka po kilkunastu minutach, w sporej ilości wchłonęła się, a to co pozostało lekko przyschło. Podczas zmywania wyczuwalny był „poślizg”, który nieco utrudniał zmywanie maseczki. Można było oczywiście nie zmywać maseczki, ale ja nigdy nie decyduję się na taki krok.
Po zastosowaniu maseczki skóra była wygładzona, nawilżona i lekko rozświetlona. Efekt był bardzo subtelny i krótkotrwały (krócej niż 24h od zastosowania).
Maseczka od Ziai po raz kolejny, nie stanowiła dla mnie jakiegoś wielkiego odkrycia i raczej nie sięgnę po nią ponownie.

Skład:
Aqua (Water), Octyldodecanol, Caprylic/Capric Triglyceride, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Glycerin, Sea Water, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Canola Oil, Cetearyl Alcohol, PEG-20 Stearate, Dimethicone, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Propylene Glycol, Cetearyl Glucoside, Panthenol, Inulin, Fructose, Saccharomyces/Zinc Ferment, Saccharomyces/Copper Ferment, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Saccharomyces/Iron Ferment, Saccharomyces/Silicon Ferment, Carbomer, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide.

Ocena produktu:
Bez szału…

Pojemność:
7 ml

Cena:
1,29

17 komentarzy:

  1. Skoro bez szału, to nie ma co zawracać sobie nią głowy :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może rzeczywiście nie warto jej stosować ☺️ pozdrawiam🌞🌻☀️

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ją niedawno w Rossmannie, ale nie używałam. Szkoda, że u Ciebie jakoś nieszczególnie się sprawdziła. Zobaczę, jak będzie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zawsze zmywam maseczkę jakoś tak wolę. Szkoda że efekt krótkotrwały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena adekwatna do jakości :P
    Obserwuję #55
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie lubię z maseczkami z Ziaji plus uwielbiam tylko te w płachcie :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tych w płachcie pomału się przekonuję :)

      Usuń
  8. Czasami fajne maseczki trafiają się z Ziaji 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie wykazała się niczym szczególnym.

    OdpowiedzUsuń