czwartek, 25 marca 2021

Beauty Kei - Wielofunkcyjny żel bambusowy

Beauty Kei - Kojący żel bambusowy

Żel kupiłam przypadkowo, (w planach miałam zakup żelu do mycia twarzy), ale jak się okazało taka pomyłka była fajną okazją na przetestowanie nowego kosmetyku.
Opakowanie poza bardzo ładnym i oryginalnym designem, było też bardzo poręczne i wygodne u użytkowaniu.
Żel miał dość zwartą konsystencję, która w kontakcie z ciepłą skórą stawała się nieco rzadsza. Pachniał przyjemnie i świeżo.
Stosowałam go na kilka sposobów: bezpośrednio na skórę jak balsam do ciała, jako podkład pod olejowanie włosów oraz bezpośrednio na skalp. Żel nakładany bezpośrednio na skórę delikatnie ją nawilżał i wygładzał, nie pozostawiał żadnej klejącej się warstwy. Stosowany jako podkład pod olejowanie włosów sprawdzał się dobrze, nie wysuszał włosów. Natomiast nałożony na skórę głowy nawilżał ją i pomagał mi w usuwaniu łuski.
Sądzę, że żel bambusowy mógłby być jeszcze stosowany na kilka innych sposobów, ale ja ograniczyłam się właśnie do tych trzech, wyżej opisanych. Był ciekawym uzupełnieniem codziennej pielęgnacji jak również tej wykonywanej od czasu do czasu.

Skład:
Bambusa Vulgaris Water, Glycerin, Dipropylene Glycol, Alcohol Denat, Arginine, Carbomer, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Chlorphenesin, Phhenoxyethanol, Disodium EDTA, Fragnance

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
250 ml

Cena:
21,99

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne opakowanie, lubię wielofunkcyjne żele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również jestem fanką żeli wielofunkcyjnych :)

      Usuń
  2. Muszę go wypróbować. Jest nieco mniej popularny od żelu aloesowego, a że aloes lubi mnie uczulać, to warto mieć taką alternatywę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem jakby się sprawdził u Ciebie :)

      Usuń