środa, 31 marca 2021

Haul kosmetyczny czyli co nowego w marcu

Koniec miesiąca, więc czas na podsumowanie nowości kosmetycznych jakie pojawiły się u mnie w marcu.

Miesiąc  zaczęłam od małych zakupów na Allegro:

Haul kosmetyczny czyli co nowego w marcu



1. Floresan - Aktywny olej pieprzowo - łopianowy
2. Ecolatier - Szampon - scrub do mycia włosów i skalpu
3. Fratti - Antyoksydacyjny Spray do Włosów na bazie szungitu
4. Super Siberica Profesional - Peeling do skóry głowy

Zrobiłam również niewielkie zakupy w Lawendowej Szafie, bo ciężko było przejść obojętnie obok promocji -35 %.

Haul kosmetyczny czyli co nowego w marcu



5. Fitokosmetik - Gęsty olejek do włosów łopianowy
6. Fitokosmetik - Fresh Cosmetics - Gęsty olej cedrowy do włosów
7. Eco Laboratorie - Szampon do włosów farbowanych indyjska Alma, koenzym Q10

 

Haul kosmetyczny czyli co nowego w marcu


8. Beauty Visage - Płatki pod oczy Good Morning
9. Beauty Visage - Płatki pod oczy Anti-Age

 

Haul kosmetyczny czyli co nowego w marcu



10. Beauty Visage - Płatki pod oczy z koenzymem Q10
11. Beauty Visage - Płatki pod oczy z kolagenem
12. Sylveco - Vianek - Ujędrniająca maseczka na twarz, szyję i dekolt (dostałam gratis)

I to już wszytko co pojawiło się u mnie w marcu. Wkrótce pierwsze recenzje.

1 komentarz: