czwartek, 11 marca 2021

Rossmann - Alterra - Olejek do ciała z rokitnikiem i amarantusem

Rossmann - Alterra - Olejek do ciała z rokitnikiem i amarantusem

Jak nie trudno się domyślić, olejek kupiłam w Rossmannie. Odczekał na swoją kolej sporo czasu, bo wciąż szukałam wymówki, aby go nie używać… i w sumie żałuję, że sięgnęłam po niego tak późno.
Olejek zamknięty był w szklanym opakowaniu z pompką. Dozowanie było wygodne, nie sprawiało żadnych problemów aż do końca.
Olejek pachniał przyjemnie, owocowo ale nie mdło. Konsystencja dość bogata, treściwa, dodatkowo miał ładny pomarańczowy kolor. Łatwo się rozprowadzał i dość szybko (jak na olejek) wchłaniał. I chociaż przez jakiś czas na skórze, wyczuwalna była delikatna powłoczka, to nie była ona klejąca.
Olejek stosowałam w najbardziej kryzysowych momentach, gdy moja skóra była sucha jak wiór. Niemal natychmiast niwelował jej suchość i ją uelastyczniał. Nawilżenie jakie dawał, sprawiało, że skóra była gładka i przyjemna w dotyku. Wyglądała ona ładnie, nawet kilka dni po zastosowaniu.
Byłam zadowolona z działania tego olejku. Chętnie sięgnę po inną jego wersję, zwłaszcza w sezonie zimowym.

Skład:
Glycine Soja Oil, Isoamyl Laurate, Caprylic/Capric Triglyceride, Rosa Canina Fruit Oil, Amaranthus Spinosus Seed Oil, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Alaria Esculenta Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Limonene, Geraniol, Benzyl Salicylate, Citronellol

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
100 ml

Cena:
15,99

10 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś stosowałam go na włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba mnie ominęło jakieś ciekawe zastosowanie :)

      Usuń
  3. Wcześniej nie zwróciłam uwagi na ten produkt, ale myślę, ze warto się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś olejek Alterry do ciała (nie pamiętam, którą dokładnie wersję) i strasznie przesuszył mi skórę, bo to same oleje, które nie mają właściwości nawilżających :/

    OdpowiedzUsuń