środa, 3 marca 2021

Sylveco - Vianek - Wzmacniające serum do włosów z olejem sezamowym

Sylveco - Vianek - Wzmacniające serum do włosów z olejem sezamowym

 

Serum kupiłam w drogerii Natura, z zamiarem stosowania na końcówki. Chciałam spróbować jak sprawdzi się mieszanka olejków na moje włosy.

Serum zamknięte było w białej, szklanej buteleczce z pipetą. O ile pipety w przypadku serów do twarzy sprawdzają się dobrze, to w przypadku kosmetyków do włosów nie było to dobre rozwiązanie. Aby rozprowadzić serum zazwyczaj nakładałam na obie dłonie, przez co później miałam problem z zakręcaniem buteleczki.

Samo serum miała konsystencję olejową. Pachniało przyjemnie, nieco wyczuwalna była lawenda, a sam zapach przypominał mi serię Biolaven. Początkowo stosowałam je zgodnie z przeznaczeniem – na końcówki włosów. Szybko jednak zauważyłam, że końcówki włosów były mocno obciążone i szybko wyglądały nieświeżo (w przeciągu 24 h zmiana była wręcz dramatyczna). Ponieważ, stosowanie zgodnie z zaleceniem producenta, nie sprawdzało się u mnie, dlatego zdecydowała się na zużycie serum do olejowania włosów oraz nawilżania skóry głowy. W tej roli sprawdzało się dobrze i nie miałam do niego żadnych zastrzeżeń. No może poza tym, że szybko się skończyło.

Co do tego kosmetyku mam mieszane uczucia. Bo w roli serum na końcówki nie sprawdziło się u mnie wcale, a zużycie w ciągu wyznaczonego czasu (3 miesiące od otwarcia) było niemożliwe. Natomiast jako produkt do olejowania włosów sprawdzał się dobrze, ale przy niewielkiej pojemności wystarczył na kilka użyć.

Skład:
Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Coco-caprylate, Isoamyl Laurate, Isoamyl Cocoate, Sesamum Indicum Seed Oil, Pinus Silvestris Oil, Parfum, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool


Ocena produktu:
OK

Pojemność:
30 ml

Cena:
24,49

9 komentarzy:

  1. Nie jest to produkt dla mnie ale dziękuję za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kilka rzeczy tej firmy, ale olejku nie miałam, choć myślę teraz nad kupnem jakiegoś olejku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać testuję wszystko jak leci od Sylveco, już parę kategorii mi się "skończyło"
      ten olejek jest akurat taki sobie...

      Usuń
  3. w sumie nie miałam nic z sylveco do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z olejem sezamowym, więc z ciekawości przetestowałabym ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli przetestujesz to koniecznie daj znać, chętnie pozna Twoją opinię :)

      Usuń
  5. Raczej nie byłby to produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swoje preferencje :) u mnie nie do końca się sprawdził :)

      Usuń