niedziela, 7 marca 2021

Sylveco - Vianek - Odżywczy żel myjący do twarzy z ekstraktem z miodunki

Sylveco - Vianek - Odżywczy żel myjący do twarzy z ekstraktem z miodunki

W pielęgnacji twarzy, jako drugi etap oczyszczania twarzy, bardzo lubię stosować wszelkiego rodzaju żele oczyszczające. Dlatego też, z dużą ciekawością sięgnęłam po wersję odżywczą od Vianka.
Opakowanie z pompką sprawdzało się świetnie od początku do końca. Nic dodać nic ująć.
Konsystencja – żelowa, nie zbyt gęsta ale też nie rzadka. Zapach, tak jak całej serii, nieco ziołowy, trudny do określenia.
Żel lekko się pienił, skutecznie domywał pozostałości po makijażu. Nie podrażniał ani nie wysuszał. Po zastosowaniu skóra nie była ściągnięta. Sprawdzał się zarówno rano jak i wieczorem.
Kolejny udany kosmetyk myjący do twarzy od Sylveco. Zdecydowanie byłam zadowolona z jego działania.

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Cocoamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Pulmonaria Officinalis Extract, Mel Extract, Panthenol, Prunis Armeniaca Kernel Oil, Hippophae Rhamnoides Oil, Lecithin, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal

Ocena produktu:

Bardzo dobry!

Pojemność:
150 ml

Cena:
17,49

16 komentarzy:

  1. Dobrze go wspominam był delikatny

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie żele do mycia twarzy, chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam niebieski żel. Chyba z serii nawilżającej? Bardzo dobrze się u mnie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie wszystkie żele od Vianka pasują mi :)

      Usuń
  4. Może kiedyś się skusze, chociaż w danej chwili mam kilka produktów do mycia buzi, które muszę wykończyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam go jeszcze, ale chetnie poznam 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylveco bardzo dobrze się u mnie sprawdza :) Uwielbiam ich naturalne produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się nie tylko u mnie się sprawdzają :)

      Usuń
  7. Otrzymałam go jako dodatek do gazety - mam nadzieję, że też będę z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że jesteś zadowolona. Wprawdzie wolę jak żel mocniej mi się pieni, ale do porannego oczyszczania powinien być wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do porannego oczyszczania z pewnością się sprawdzi :)

      Usuń