czwartek, 9 stycznia 2020

Elfa Pharm - Vis Plantis - Żel pod prysznic żurawina i malina moroszka

Vis Plantis - Żel pod prysznic żurawina i malina moroszka

Często kupuję oczami. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że ładne opakowanie i obietnica ciekawego zapachu skuszą mnie do zakupu kosmetyku. Tak też było i tym razem...
Żel zamknięty był w dużej, plastikowej butelce z nakrętką typu disctop. Ze strony opakowania nie miałam żadnych niedogodności. No może jedynie mogłabym się przyczepić, że niebyło przeźroczyste i nie mogłam kontrolować zużycia.
Sam żel robił to co powinien: mył, odświeżał, dobrze się pienił. Po zastosowaniu skóra nie była przesuszona, ani podrażniona.
Pachniał ładnie, ale spodziewam się zapachu bardziej owocowego i orzeźwiającego. Tutaj zapach owoców stłumiony był pudrowym zapachem.
Generalnie żel był przyjemny w użytkowaniu, ale zapach nie do końca mnie urzekł...

Skład:
Aqua , Sodium C14-C16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Glyceryl Caprylate/Caprate, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Coco Glucoside,Glyceryl Oleate, Citric Acid, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Lactic Acid, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Parfum, Sodium Chloride,Citric Acid, Polysorbate-80, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Alpha- Isomethyl Ionone

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
400 ml

Cena: 
14,00

10 komentarzy:

  1. Taki przyjemny żel widać, choć nie szałowy. Na razie nie kuszą mnie nowe żele, ponieważ jak zawsze mam zapas w tej kategorii 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja walczę z zapasami żeli... wcale tak szybko się nie kończą...

      Usuń
  2. Od żelu nie mam wielkich wymagań, ale zapach jest podstawą. Tego nie znam, więc nie wiem czy by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie zapach żelu ma znaczenie... no i żaby nie wysuszał

      Usuń
  3. Bardzo chętnie się z nim zapoznam i zobaczę czy mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zurawinka to może byc ladny zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj pierwsze skrzypce gra zapach pudrowy, później dopiero owocowy...

      Usuń
  5. niestety plastik, pachnie obłędnie ale niestety podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio przeraża mnie ilość plastiku w moim otoczeniu... jak się temu przyjrzeć to fakty są szokujące...

      Usuń