wtorek, 7 stycznia 2020

Rossmann - Isana - Odprężająca sól do kąpieli Good Dreams

Rossmann - Isana - Odprężająca sól do kąpieli Good Dreams

Z zużyciem tej soli czekałam na odpowiedni moment, gdy wprost po kąpieli będę mogła się położyć.
Sól w opakowaniu miała intensywny, fioletowy kolor. Jednak woda zabarwiła się na różowo-fioletowy kolor, tworząc przy tym niewielką pianę, która dość szybko zniknęła.
Zapach przypominał lawendę ale nie był to naturalny zapach, raczej syntetyczny. 
Co do właściwości pielęgnacyjnych, to nie zauważyłam niczego szczególnego na plus. Co najwyżej mogę dać malutkiego plusa za brak podrażnień.
Spodziewałam się po tej soli mocno lawendowego zapachu, który wprost z wanny "pojdzie" ze mną do łóżka i utuli mnie do snu. Niestety tak się nie stało, zapach został w łazience a z zaśnięciem musiałam poradzić sobie sama...
Moje oczekiwania nie zostały spełnione, więc odpuszczę sobie ponowny zakup.

Skład:
Maris Sal, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Parfum, Silica, Lavandula Angustifolia Oil, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Alcohol, Aqua, Ci 14720, Ci 60730, Linalool, Sodium Chloride, Sodium Sulfate

Ocena produktu:
Bez szału...

Pojemność:
80g

Cena:
3,19

14 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że od soli nie można oczekiwać, że nas utuli do snu ja bym się po prostu nie nastawiała na to. Oczywiście to moje zdanie. Natomiast, jeśli chciałabym żeby mnie coś ukoiło do snu, to wolałabym płyn do kąpieli o zapachu lawendy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie moje oczekiwania co do tej soli były za wysokie... mam też płyn do kapieli z tej serii lawendowy, ciekawe jak on się spisze...

      Usuń
  2. Jeśli lubisz otulający zapach lawendy do snu to polecam balsam, a do tego jeszcze spray do pościeli lub pokoju :) zatrzyma zapach na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość często używam tej soli, ale ostatnio znalazłam sól z Miodowej Mydlarni. Jeśli nie znasz to proponuję wypróbować. Nie pamiętam czy mają coś z lawendą, ale kilka opcji zapachowych do wyboru jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam, ale chętnie poszukam :) dzięki za inspirację

      Usuń
  4. Ojej, przykro mi, że tak słabo wyszło. Mi się bardzo ta sól spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie jestem fanką soli... a przynajmniej nie tych...

      Usuń
  5. Coś mi się wydaje, że chyba miałaś zbyt duże oczekiwania. Co by nie było to tylko sól. Może lepiej postawić na jakiś olejek eteryczny :) aczkolwiek wiem, że jak producent coś pisze to trzeba go z tego rozliczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz już wiem że chyba zbyt dużo oczekiwałam od soli... i chyba za bardzo wierzyłam zapewnieniom producenta...

      Usuń
  6. Już dawno nie kąpałam się z solą ;)

    OdpowiedzUsuń