środa, 15 stycznia 2020

Nivea - Deo Beauty Elixir - Antyperspirant w kulce Deomilk 48h Mild

Nivea - Deo Beauty Elixir - Antyperspirant w kulce Deomilk 48h Mild

Jak już wspominałam we wpisie dotyczącym wersji dry, oba dezodoranty z serii Deomilk kupiłam na promocji w Rossmannie. Wiele razy, Nivea sprawdzała się u mnie dobrze, więc ochoczo sięgnęłam po dwa antyperspiranty w ofercie 1 + 1.
Opakowanie tak, jak w wcześniej recenzowanej wersji, nie do końca mi się podobało, ze względów praktycznych (ciężkie, szklane, z zaokrągloną nakrętką).
Zapach lekko mleczny, podobny do wersji Dry, ale trochę bardziej łagodny.
Ochrona przed potem, również nie była dla mnie wystarczająca. Po kilku godzinach od zastosowania, stresowałam się czy moja pacha jest sucha i czy przypadkiem nie pachę nieprzyjemnie. Naprawdę, taki dodatkowy stres nie był mi potrzebny...
Oczywiście, wersja mild, ma mniejszą pojemność, niż standardowe antyperspiranty Nivea - 40ml.
Ani wersja dry, ani wersja mild nie zachwyciły mnie swoim działaniem. Były po prostu nieskuteczne. Z pewnością nie sięgnę po żaden inny kosmetyk z serii Deomilk.

Skład:
Aqua, Aluminum Chlorohydrate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Steareth-2, Steareth-21, Parfum, Sodium Lactate, Lactose, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Histidine HCl, Threonine, Lysine HCl, Arginine, Serine, Glycogen, Alanine, Glutamic acid, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Persea Gratissima Oil, Octyldodecanol, Mannitol, Sucrose, PCA, CITRULLINE, Trisodium EDTA, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol

Ocena produktu:
Nie dla mnie!

Pojemność:
40 ml

Cena:
9,90

6 komentarzy: