poniedziałek, 27 stycznia 2020

Nivea - Lekki mus do pielęgnacji ciała dzika malina + biała herbata

Nivea - Lekki mus do pielęgnacji ciała dzika malina + biała herbata

Mus kupiłam w Rossmannie na promocji 2 + 2. Kupując go byłam przekonana, że to będzie kosmetyk do mycia. Jakież było moje zdziwienie, gdy po niego sięgnęłam z zamiarem użycia i zauważyłam, że jednak się tym nie umyję...
Wydobywanie musu z opakowania było niemal bezproblemowe. Jedynie podczas ostatniego użycia, pryskał z różnym natężeniem w różnych kierunkach.
Konsystencja musu przypominała nieco piankę do golenia, ale była nieco bardziej wodnista. Mus dobrze rozprowadzał się po skórze, ale wolno się wchłaniał. Wiele razy po nałożeniu, musiałam dość długo czekać, aby założyć ubranie (co trochę mnie irytowało). Pozostawiał też delikatną i lepką powłoczkę.
Zapach był bardzo przyjemny, owocowy, raczej orzeźwiający niż mdły. Mimo wszystko daleko było mu do naturalnego zapachu dzikich malin... Zapach długo utrzymywał się na ciele, ubraniu i pościeli.
Skóra była nawilżona, ale brakowało tu jakiegoś dodatkowego odżywienia. Mus zdecydowanie lepiej sprawdziłby się w miesiącach letnich. Zimą jego działanie mimo wszystko było zbyt słabe.
Zatem zapewnienie producenta o intensywnym nawilżeniu i błyskawicznym wchłanianiu uważam za przesadzone. Z pewnością był to ciekawy kosmetyk, ale nie na tyle aby do niego powrócić.

Skład:
Aqua, Glycerin, Isobutane, C15-19 Alkane, Isopropyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Alcohol Denat., Stearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Propane, Butyrospermum Parkii Butter, Dimethicone, Butane, Trisodium EDTA, Sodium Cetearyl Sulfate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Limonene, Linalool, Citronellol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
150 ml

Cena:
19,99

13 komentarzy:

  1. Tym razem produkt nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za produktami do ciała, które bardzo długo się wchłaniają. Chociaż dobrze, że zapach był znośny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie ja też... wolę coś co szybciej się wchłania :)

      Usuń
  3. Nie stosoowałam nigdy takiego musu

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj skoro długo się wchłania to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety dla mnie byłby to zbyt lekki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem maniaczką naturalnych produktów, ale tutaj nawet mnie skład nie przekonuje. Słabo ma Nivea pod tym kątem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Nivea nie podąża za obecnym trendem "ku naturze". Konsumenci są co raz bardziej świadomi, czytają składy i nie dają się łatwo naciągnąć... Sama ostatnio unikam Nivea, wykańczam resztki w zapasach...

      Usuń
  7. Miałam ten mus i byłam z niego zadowolona w przeciwieństwie do wersji z zielonym ogórkiem :)

    OdpowiedzUsuń