środa, 1 stycznia 2020

Zużycia kosmetyczne - DENKO 12/2019

Czas na ostatnie denko roku 2019. A oto kosmetyki, które zużyłam w grudniu:


Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie


1. Le Cafe de Beaute - Peeling do twarzy "Koktajl witaminowy". Sam peeling był dość ostry, ale dodając trochę wody łatwo można było załagodzić jego działanie. 💚
2. Pharmaceris P - Płyn keratolityczny do owłosionej skóry głowy i ciała. Był pomocny w usuwaniu łuski i niwelował swędzenie. 💚
3. Soraya - Plante - Roślina esencja tonizująca. Fajny produkt do tonizacji, ale nie zauważyłam dodatkowych właściwości pielęgnacyjnych. 💚


4. Vis Plantis - Żel pod prysznic żurawina i malina moroszka. Mył, przyjemnie pachniał. Nie ma co się więcej rozpisywać. 💚
5. Bielenda - Botanic Spa Rituals - Maseczka regenerująca z kurkumą i chia. Pachniała przyprawami, mocno ściągała skórę i lekko zabarwiała ją na żółto. 💚
6. Sylveco - Vianek - Intensywnie regenerująca maska do włosów ciemnych i farbowanych. Moje włosy zdecydowanie lepiej po niej wyglądały, łatwiej się układały i były mniej spuszone. 💛 RECENZJA
7. Nivea - Deo Beauty Elixir - Antyperspirant w kulce Deomilk 48h Mild. Jak dla mnie za słaby, nie dawał mi poczucia komfortu. Zdecydowanie nie powrócę do niego. 💜💜


8. Laktacyd - Emulsja do higieny intymnej łagodząca podrażnienia. Była bardzo delikatna i rzeczywiście łagodziła podrażnienia.  💛
9. Biodema - Płyn micelarny. Dobrze domywał makijaż i nie pozostawiał "pandy". Zdecydowanie na tak! 💛
10. Rossmann - Isana - Sól do kąpieli z olejkiem lawendowym. Spodziewałam się czegoś bardziej lawendowego. Trochę się zawiodłam... 💚
11. Sylveco - Vianek - Nawilżający krem pod oczy z ekstraktem z lnu. Bardzo lekki krem, nawet trochę za lekki jak dla mnie. 💚


12. Nivea - Lekki mus do pielęgnacji ciała dzika malina i biała herbata. Po nałożeniu przez dłuższą chwilę się wchłaniał. Ładnie pachniał i miał ciekawą formułę musu. 💚
13. Rossmann - Isana - Pianka do golenia malina i jaśmin. Pięknie pachniała orzeźwiającą maliną. 💛
14. Tisane - Classic - Balsam do ust. Zaskakująco dobry balsam do ust. Fajnie nawilżał i wygładzał usta. 💛
15. Garnier - SkinActive - Oczyszczająca maseczka do twarzy. Odkryciem roku się nie została, była po prostu OK.💚

 I tak prezentuje się moje ostatnie denko roku 2019.

31 komentarzy:

  1. Znam tylko maskę do włosów Vianka i jest bardzo przyjemna fakt, choć moje włosy nie potrzebują aż takiej regeneracji 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tą maską trzeba jednak ostrożnie postępować by nie obciążyć zbytnio włosów :)

      Usuń
  2. Znam mus do ciała z Nivea i antyperspirant w kulce (u mnie się sprawdził, ale nie wiem jak by było latem :) w chłodniejsze dni u mnie się sprawdza) a i znam płyn micelarny z Biodermy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sporo znasz z mojego denka :) Nivea niestety nie sprawdził się u mnie totalnie, ale ja muszą stosować naprawdę mocne antyperspiranty...

      Usuń
  3. Znam chyba tylko maseczkę Bielenda, którą zresztą bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych kosmetyków :) Lubię markę Vianek

    OdpowiedzUsuń
  6. lactacyd ma super produkty do higieny intymnej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka z tych produktów znam, mus z nivea miałam w zwykłej wersji i pachniał genialnie. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pracowałęm w aptece to pacjenci chwalili sobie płyn keratolityczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Troche tego jest :) nie stosowałam żadnego z tych produktów ale niektóre wydają sie bardzo ciekawe. Życzę dużo dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzbierało mi się tego sporo, ostatniego dnia grudnia skończyły mi się aż 4 kosmetyki :D

      Usuń
  10. Znam tylko Tisane, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tylko piankę do golenia Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat bardzo lubię tą sól do kąpieli, szkoda, że nie ma większych opakowań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Rossmana bardzo lubię sole z serii Altapharma :)

      Usuń