niedziela, 5 stycznia 2020

Pharmaceris P - Płyn keratolityczny do owłosionej skóry głowy i ciała

Pharmaceris P - Płyn keratolityczny do owłosionej skóry głowy i ciała

Łuszczyca na skórze głowy towarzyszy mi już od wielu lat. Walczę z nią z różnym skutkiem, dlatego chętnie sięgam po wszelakie mazidła zmniejszające łuskę i łagodzące świąd.
Płyn znajdował się w plastikowym opakowaniu z atomizerem. Niestety atomizer często się zacinał co powodowało moją irytację. Butelkę należało trzymać pionowo, aby spryskać skórę głowy. W innym wypadku było to niemożliwe.
Sam płyn nie miał zbyt intensywnego zapachu, pachniał raczej aptecznie.  Stosowałam go wyłącznie na skórę głowy, w miejscach gdzie występowała łuszczyca. Przy spryskiwaniu skóry głowy, pienił się dość intensywnie.
Podczas jego stosowania zauważyłam dwa pozytywne efekty: zmniejszenie świądu i łatwiejsze usuwanie łuski. Jak dla mnie to całkiem niezły efekt.
Jak wiadomo, nie jest to lek, więc nie wyleczy łuszczycy. Jednak przynosi on zauważalną ulgę, więc warto rozważyć jego zakup.

Skład:
Aqua (Water), Urea, 1,2-Hexanediol, Sodium Caproyl/Lauroyl Lactylate, Sodium Oleoyl Sarcosinate, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Pentylene Glycol, Glycerin, Salicylic Acid, Hydroxyacetophenone, Cichorium Intybus (Chicory) Root Extract, Sodium Oleate, Sodium Chloride, Polydextrose, Dextrin, Niacinamide, Xanthan Gum, Amylopectin, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Triethyl Citrate

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
125 ml

Cena:
37,99

14 komentarzy:

  1. Fajnie, że są produkty na tego typu problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się taki produkt nie przyda, ale dobrze, że można taki kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tego nie mialam ale z serii mialam szampon i byl beznadziejny:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam takich problemów, więc nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami mam problem ze świądem, ale przeważnie wystarcza mi użycie szamponu Zoxin Med :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze że to pomaga... u mnie pomagają tylko odpowiednie specyfiki :)

      Usuń