piątek, 17 stycznia 2020

Soraya - Plante - Roślinna esencja tonizująca

Soraya - Plante - Roślinna esencja tonizująca

Gdy tylko seria Soraya Plante pojawiła się na półkach w Rossmannie, stwierdziłam że jest to moje absolutne "must have". Na początek zdecydowałam się na zakup roślinnej esencji tonizującej, bo akurat tego elementu w mojej pielęgnacji brakowało.
W opakowaniu, esencja wyglądała po prostu jak woda. Jedynie słodkawo - ziołowy zapach zdradzał, że to nie tylko woda.
Stosowałam ją dwa razy dziennie, przed nałożeniem kremu, czy to dziennego czy nocnego. Po zastosowaniu skóra była odświeżona a uczucie ściągnięcia znikało. Nie zauważyłam, niestety żadnego dodatkowego nawilżenia czy łagodzenia podrażnień.
Była dość wydajna, bo wystarczyła mi na ponad dwa miesiące, codziennego stosowania, dwa razy dziennie.
Ostatecznie esencja robiła co miała robić czyli tonizowała. Na tym kończyła się jej rola. Była po prostu OK, bez większego efektu wow.

Skład:
Aqua, Citrus Aurantium Amara Flower Water, Glycerin, Propanediol, Cryptomeria Japonica Bud Extract, Undaria Pinnatida Extract, Gluconolactone, Butylene Glycol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
200 ml

Cena:
15,99

9 komentarzy:

  1. Nie przepadam za marką Soraya zbytnio aczkolwiek z tej serii kusił mnie chyba żel do twarzy ale spieszy mi się z kupnem. Natomiast w przypadku esencji to ja akurat miałam tę z serii naturalnie z kwiatem pomarańczy & rumiankiem i była bardzo dobra 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po sorayę sięgam rzadko, ale ta seria mnie zaciekawiła :)

      Usuń
  2. czasem dobrze, że produkt jest ok niż żeby miał spowodować sporo biedy na skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę poznać tę serię, ale na razie trzymam się zużywania zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ciekawości chętnie bym wypróbowała. Ostatnio trafiam na średnie toniki czy micelki, więc już nawet nie mam wysokich oczekiwań :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarze, nawet ze sklepowych półek

    OdpowiedzUsuń