wtorek, 21 stycznia 2020

Sylveco - Vianek - Nawilżający krem pod oczy z ekstraktem z lnu

Sylveco - Vianek - Nawilżający krem pod oczy z ekstraktem z lnu

To już drugi krem pod oczy z serii Vianek, jaki zużyłam. Poprzednio stosowałam wersję odżywczą, a racji tego, że lubię testować nowe kosmetyki, postanowiłam sięgnąć po coś innego.
W kremach od Vianka, a właściwie od Sylveco uwielbiam opakowania typu airless, zwłaszcza gdy chodzi o kremy pod oczy.
Podobnie do swojego poprzednika, wersji odżywczej, również miał lekką formułę, bardzo szybko się wchłaniał, bez pozostawiania tłustej powłoczki. Zapach był niemal nie wyczuwalny, bardzo delikatny. Dobrze sprawdzał się pod makijaż.
Działanie kremu było bardzo delikatne, a nawet za delikatne ja na sezon grzewczy. Moja skóra wokół oczu, w tym okresie potrzebuje znacznie większego poziomu nawilżenia. Dlatego też, stosując go na noc, nakładałam go znacznie grubszą warstwą niż na dzień.
Sądzę, że taki krem sprawdziłby się fajnie w okresie wiosennym lub jesiennym, o wiele lepiej niż w zimowym gdy moja skóra łatwo się przesusza. Co więcej mógłby się okazać zbyt słaby, dla skór z większą ilością zmarszczek lub bardzo przesuszonych.
Zapewne sięgnę jeszcze po inne warianty tego kremu, ale to wiosną, gdy będą ku temu lepsze warunki.
 
Skład:
Aqua, Triticum Vulgare Germ Oil, Coco-Caprylate, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Linum Usitatissimum Seed Extract, Sodium Hyaluronate, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid
 
Ocena produktu:
Dobry
 
Pojemność:
15 ml
 
Cena:
23,35

8 komentarzy:

  1. Chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko próbki, więc nie mogę rzetelnie ocenić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno mialam go zamowic, ale pokusilam sie na inna marke. Poslucham ciebie i kupie na wiosne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu miałam go zamówić, jednak zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń