czwartek, 13 lutego 2020

Dr Irena Eris - Clinic Way 2° - Rewitalizacja Retinoidalna - Dermokrem przeciwzmarszczkowy na noc

Dr Irena Eris - Clinic Way 2° - Rewitalizacja Retinoidalna - Dermokrem przeciwzmarszczkowy na noc

Taki to oto krem, dotarł do mnie w jednym z pudełek z doz.pl. Chociaż niewielki i dość niepozorny, okazał się dość ciekawym kosmetykiem.
Generalnie krem przeznaczony był dla kobiet od 40 roku życia i chociaż do tej magicznej liczby brakuje mi kilka dobrych lat, to postanowiłam go przetestować.
Krem miał dość treściwą konsystencję, gładko rozprowadzał się po skórze. Zapach był subtelny i delikatny, z nutą elegancji. Po wchłonięciu dawał uczucie porządnego nawilżenia i ukojenia skóry.
Po kilku zastosowaniach kremu na noc, rano widoczny był efekt wygładzenia i napięcia skóry (chociaż nie mam z tym większego problemu, póki co). I tak, z każdym kolejnym rankiem, mój zachwyt narastał, bo moja twarz wyglądała co raz lepiej.
Chociaż w moje ręce, trafiła miniaturka tego kremu o pojemności 25 ml, to byłam zaskoczona, ile dobrego może zdziałać takie maleństwo. Dodam jeszcze tylko, że wystarczył mi na ponad miesiąc, a stosowałam go każdego wieczora.

Skład:
Aqua (Water), Isopropyl Palmitate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Polydecene, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Methyl Gluceth-20, Persea Gratissima (Avocado) Oil, 1,2-Hexanediol, Hydrogenated Olive Oil Decyl Esters, Squalane, Ethylhexyl Palmitate, C12-15 Alkyl Benzoate, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Parfum (Fragrance), Allantoin, Sodium Polyacrylate, Tribehenin, Ethylhexylglycerin, Retinyl Palmitate, BHA, Glycine Soja (Soybean) Oil, Ceramide NG, Silica Dimethyl Silylate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, PEG-10 Phytosterol, Glyceryl Behenate, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Polyurethane Crosspolymer-1, Caprylyl Glycol, Retinol, Hexylene Glycol, Tocopherol, Sodium Hyaluronate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, BHT, Calcium Hydroxide, Palmitoyl Hexapeptide-12, Cholesterol, Glyceryl Caprylate, Sodium Chloride, Disodium Phosphate, Potassium Chloride, Potassium Phosphate, SH-Polypeptide-32, Phenoxyethanol.

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
50 ml

Cena:
68,99

2 komentarze:

  1. Nie patrzę na to do jakiego wieku przeznaczony jest dany produkt. Skóra raczej czytać nie potrafi ;D grunt, żeby pasował do moich potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń