piątek, 7 lutego 2020

Bandi Professional - Delicate Care - Nawilżający krem z algami morskimi

Bandi Professional - Delicate Care - Nawilżający krem z algami morskimi

Chociaż marka Bandi była mi znana, to jednak nigdy wcześniej nie stosowałam żadnego kosmetyku tej firmy. I zapewne nie skusiłabym się jeszcze przez długi czas, ale dzięki pudełkom od doz.pl, poznałam ten, jak się okazało, fajny kosmetyk.
Uwielbiam kremy w opakowaniach typu airless. Bez szpatułek, bez ciapania w słoiczku, zawsze higienicznie.
Konsystencja dość zwarta, nie wodnista. Gładko rozprowadzał się po skórze, nie rolował, szybko wchłaniał i świetnie nadawał się pod makijaż. Pachniał niezbyt intensywnie ale przyjemnie, lekko słodko i otulająco. 
Po względem działania pielęgnacyjnego spisywał się dobrze. Dobrze wygładzał, lekko napinał i nawilżał skórę a przy tym dawał lekki mat. Nie powodował jej zapychania ani żadnych podrażnień.
Z działania kremu generalnie byłam zadowolona, chociaż zimą mogłabym pokusić się na coś bardziej treściwego. Miałam też podejrzenie, że nieco zmieniał kolor mojego podkładu, ale koniec końców nie znalazłam na to dowodów. W swoich zapasach mam kolejne opakowanie tego kremu (również  z pudełka doz.pl), ale przetestuję go latem, aby sprawdzić jak sobie poradzi w innych warunkach.

Skład:
Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Ethylhexyl Stearate, Petrolatum, Glycerin, Propylene Glycol, Ceteareth-20, Allantoin, Laminaria Hyperborea Extract, Soluble Collagen, Hydrolyzed Elastin, Carbomer, Triethanolamine, Butylene Glycol, Parfum/Fragrance, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylparaben, Propylparaben, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Limonene, Linalool

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
30 ml

Cena:
29,00

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że u Ciebie się sprawdził, ale ja sobie daruję ten krem, bo jest w nim kilka składników, których moja cera nie toleruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście wybór innych kosmetyków jest szeroki :)

      Usuń
  2. Super, że go polecasz :) To tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego kremu nie używałam, dobrze że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń