niedziela, 23 lutego 2020

Rossmann - Isana Young - Peeling do twarzy z białkiem jajka

Rossman - Isana Young - Peeling do twarzy z białkiem jajka

Nietrudno się domyślić, że peeling trafił do mnie wprost z drogerii Rossmann. Jak się okazało za  niewielkie pieniądze można kupić kosmetyk z  całkiem przyzwoitym składem.
Peeling zamknięty był w miękkiej tubce, zamykanej na klik. Wydobywanie kosmetyku było bezproblemowe, od samego początku do samego końca.
Peeling miał kremową, dość gęstą konsystencje . Już gołym okiem widoczne były niewielkie drobinki peelingujące. Pachniał przyjemnie, zapach kojarzył mi się z cukierkami Iryskami z dzieciństwa.
Drobinki, po mimo iż były niewielkie, to dobrze radziły sobie z usuwaniem martwego naskórka, dzięki temu, że były dość ostre. Po zastosowaniu, skóra była wygładzona, odświeżona a suche skórki były skutecznie usunięte. Podczas użytkowania tego peelingu, zdarzyło się, że drobinki zebrały się na linii brwi, a przy zmywaniu kosmetyku z twarzy, trafiły do mojego oka. Niestety wypłukiwanie ich z oka nie należało do przyjemnych...
Generalnie, z działania peelingu byłam zadowolona, robił swoje, nie podrażniał.

Skład:
Aqua, Glycine Soja Oil, Pumice, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Stearic Acid, Helianthus Annuus Seed Oil, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Sodium Cetearyl Sulfate, Phenoxyethanol, Magnesium Aluminum Silicate, Albumen, Parfum, Sodium Benzoate, Xanthan Gum, Lauryl Glucoside, Citric Acid, Limonene, Lactic Acid, Citral, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Glyceryl Oleate, Disodium Phosphate, Silver Citrate, Potassium Phosphate

Ocena produktu:
Fajny

Pojemność:
100 ml

Cena:
9,90

6 komentarzy:

  1. Miałam go z rok temu, niby był spoko, ale nie do końca mi odpowiadał. Przede wszystkim nie lubiłam jego zapachu, dlatego nie wrócę do niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi zapach odpowiada, ale te drobinki już nie...

      Usuń
  2. Kusił mnie kiedyś ten peeling jak był szał na tę serię, ale potem całkowicie o nim zapomniałam i kupiłam produkt z krodundem. I tak mi się wydaje, że dla mnie byłby za słaby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo nie mogłam trafić w Rossmannie na ten peeling, aż w końcu się udało. Nie jest zły, ja muszę tylko uważać na wrażliwe policzka :)

    OdpowiedzUsuń