sobota, 1 lutego 2020

Zużycia kosmetyczne - DENKO 1/2020

I kto by pomyślał, że nadszedł już czas na pierwsze Denko w 2020!

Zużycia kosmetyczne - DENKO 1/2020


Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie


Zużycia kosmetyczne - DENKO 1/2020

1. Oriflame - Activelle - Antyperspirant 48h Invisible. Bardzo skutecznie chronił przed nieprzyjemnym zapachem i potem. W porównaniu do mojego ulubieńca, był tylko ciut słabszy. 💛
2. Sylveco - Miętowa pomadka ochronna z peelingiem. Po mimo wielkiej sympatii do Sylveco, ta pomadka okazała się być dla mnie totalnym bublem! Kryształku cukru były zbyt duże i za ostre, aby stosować ją na co dzień.💜
3. Dr Irena Eris - Clinic Way 2° - Dermokrem przeciwzmarszczkowy na noc. Zaskakująco dobrze nawilżał skórę. Efekt w postaci gładkiej i mocno nawilżonej skóry był widoczny każdego ranka gdy go stosowałam.💛
4. Oriflame - Tender Care - Krem uniwersalny. Kosmetyk, bez którego ani rusz! Wielozadaniowy i niezawodny! Ulubieniec od lat. 💖 RECENZJA
5. Rossmann - Altera - Kawowy peeling do ciała. Pachniał obłędnie, aż miałam ochotę go zjeść! Nie należał do ostrych zdzieraków, ale efekt peelingowania był bardzo dobry. 💛
6. Le Cafe de Beaute - Cafe Mimi - Oczyszczająca maseczka do twarzy z olejem z drzewa herbacianego. Po zastosowaniu skóra była fajnie wygładzona i niezwykle miła w dotyku. Jednak dodatek olejku z drzewa herbacianego sprawił, że po prostu nieprzeciętnie śmierdziała! 💜
7. Bandi Professional - Delicate Care - Nawilżający krem z algami morskimi. Bardzo fajny, nie tłusty krem na co dzień. Nadaje się pod makijaż.💛

Dawno nie miałam tak małego Denka, ale najważniejsze, że zużyłam więcej niż kupiłam.

27 komentarzy:

  1. Antyperspirant z Oriflame potwierdzam, jest bardzo skuteczny. Używam już 3 opakowanie i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! ja miałam tylko ten peeling kawowy i zdecydowanie się polubiliśmy :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Se ve estupendo todo! 👌👌👌 Espero tu opinión en mi reciente entrada! Feliz noche! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnych z tych produktów, jednakże chętnie przetestowałabym Oriflame - Tender Care - Krem uniwersalny :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to nie miałam okazji używać niczego,

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twojego denka znam jedynie miętową pomadkę do ust z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Ja w styczniu nie miałam denka w ogóle, bo nic nie zużyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to z tymi denkami jest raz więcej raz mniej;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą miętową pomadkę w zapasach, mam nadzieję, że u mnie bublem się nie okaże. Uniwersalny krem z Oriflame też mam zawsze pod ręką, lubię go używać podczas kataru i po, pomaga na suche skórki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tender care u mnie zawsze pod ręką :)

      Usuń
  10. mi produkty Bandi kompletnie nie podeszły...

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tylko peeling Alterry i bardzo dobrze go wspominam 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nic nie miałam z Twojego denka, kawowy peeling mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń