poniedziałek, 17 lutego 2020

Bielenda - Carbo Detox - Oczyszczający żel micelarny do mycia twarzy

Bielenda - Carbo Detox - Oczyszczający żel micelarny do mycia twarzy

Już od jakiegoś czasu, chciałam przetestować jakiś produkt do mycia twarzy od Bielendy. Przy okazji zakupów w drogerii internetowej e-zebra.pl, natknęłam się na żel Carbo Detox z białym węglem. Kosmetyk tak mnie zainteresował, że postanowiłam go przetestować na własnej skórze.
Opakowanie bardzo praktyczne, bo z pompką. Niemal przez cały czas użytkowania kosmetyku działała bez zarzutu. Jedynie gdy na dnie zostało ok. 0,5cm żelu, pompka przestała działać. 
Konsystencja żelu była dość gęsta, kremowa. Jedno naciśnięcie pompki wystarczyło, aby umyć całą twarz. Delikatnie się pienił. Pachniał delikatnie i przyjemnie, ale sam zapach nie przypominał mi niczego konkretnego.
Żel dokładnie domywał resztki makijażu (po wcześniej użytym płynie micelarnym). Niestety był dość mocny w swoim działaniu, bo po jego zastosowaniu skóra była mocno ściągnięta. Stosując go, nie zauważyłam, żadnych dodatkowych właściwości pielęgnujących. Na plus z pewnością był brak podrażnień.
W moim odczuciu, był to zbyt mocny kosmetyk ale mojej cery, która już raczej się unormalizowała i nie ma tendencji do przetłuszczania się, nawet w strefie T.

Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Sodium Cocoamphoacetate, Glycol Distearate, Undecylenamidopropyl Betaine, Panthenol, Carbon Black (Activated Charcoal), Kaolin, Polymethylsilsequioxane, Diamond Powder, Citric Acid, Polysorbate 20, Triethanolamine, Disodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Linalool

Ocena produktu:
Bez szału...

Pojemność:
195 g

Cena:
13,89

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz