piątek, 3 lipca 2020

Botanique - Łagodny żel do mycia twarzy


Botanique - Łagodny żel do mycia twarzy

Z braku pomysłu co kupić do oczyszczania twarzy, sięgnęłam podczas zakupów w Rossmannie po żel od Botanique.
Opakowanie z pompką służyło mi przez cały czas właściwie bez zarzutu. Nie udało mi się wydobyć jedynie za jego pomocą produktu na około dwa ostatnie użycia.
Konsystencja żelowa, nie za gęsta ale nie lejąca. Zapach bardzo przyjemny chociaż nie kojarzył mi się z niczym konkretnym. Delikatnie się pienił, dobrze "przylegał" do skóry, nie spadał z niej.
Żel stosowałam rano i wieczorem (w drugim etapie oczyszczania twarzy - po użyciu płynu micelarnego).  Rano żel łagodnie odświeżał skórę, dodawał "power'a". Wieczorem natomiast skutecznie oczyszczał skórę z całodniowych zanieczyszczeń. Po zastosowaniu odczuwałam przyjemne uczucie odświeżenia, nie wystąpiły podrażnienia ani uczucie ściągnięcia skóry.
Miał nieco większą pojemność niż standardowe żele do mycia twarzy bo, aż 250 ml. Starczył mi dzieki temu na znacznie dłużej niż inne tego typu kosmetyki.
Generalnie, żel sprawdził się u mnie bardzo dobrze i właściwie nie mam mu nic do zarzucenia.

Skład:
Aqua Purificata, Cocoamidopropyl Betaine, Ammonium Lauryl Sulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Lactobacillus Ferment Lysate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Orchis Mascula Flower Extract, Betaine, Lactic Acid, Coco-Glucoside, Tetrasodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Butylphenyl Methylpropional

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
250 ml

Cena:
15,99

5 komentarzy:

  1. nie miałam go, ale coś kojarzę, że moja siostra mogła go używać, fajnie, że jesteś zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy miałam żel węglowy, chyba już niedostępny i wspominam go bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że inne żele też są fajne z tej serii :)

      Usuń