środa, 1 lipca 2020

Zużycia kosmetyczne - DENKO 6/2020

W czerwcu zużyłam bardzo mało kosmetyków. Co prawda na wykończeniu mam wiele buteleczek, ale cierpliwie czekam, aż się skończą.

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie


denko, joanna, altapharma, biotanique, alterra

1. Rossmann - Altapharma - Lawendowy płyn do kąpieli. Spodziewałam się po nim czegoś więcej. Nie powalał ani zapachem ani działaniem... RECENZJA 💚
2. Rossmann - Alterra - Nawilżający szampon do włosów. Przyjemnie pachniał, skutecznie oczyszczał włosy bez podrażnień. Niezbyt wydajny, ale mimo to bardzo mi się podobał. RECENZJA 💛
3. Botanique - Łagodny żel do mycia twarzy. Przyjemny w użytkowaniu kosmetyk drogeryjny. Nie podrażniał ani nie przesuszał. Ładnie pachniał i skutecznie oczyszczał skórę. 💛
4. Joanna - Sensual - Plastry do depilacji ciała do skóry suchej. Całkiem dobrze dawały radę z usuwaniem niechcianego owłosienia. Nie było problemu z rozdzielaniem plastrów. Posiadały znacznie więcej wosku, niż starsze wersje. RECENZJA 💛💚

I to już wszystko. Prawda, że mało?

19 komentarzy:

  1. Każde denko się liczy. A to przecież nie wyścigi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to raczej normalna ilość kosmetyków. Przecież niektóre produkty są naprawdę wydajne i starczają na kilka miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z niektórymi kosmetykami rzeczywiście "męczę się" kilka miesięcy :)

      Usuń
  3. Nic z tego denka nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z tych produktów nie miałam :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe denko, ale się liczy 😉 Niestety nie znam żadnego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pocieszam się faktem, że jednak coś zużyłam :)

      Usuń
  6. Mam inną wersję żelu biotaniqe, ale mi aż tak nie pasuje. Głównie przez konsystencję. Nie lubię aż tak gęstych żeli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym żelu konsystencja wg mnie była jakoś bardzo gęsta, ale owszem znam bardziej lejąc się kosmetyki :)

      Usuń
  7. Kiedyś bardzo lubiłam ten szampon z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń