poniedziałek, 27 lipca 2020

Sylveco - Duetus - Żel myjący do twarzy


Sylveco - Duetus - Żel myjący do twarzy

Żel do mycia twarzy Duetus, to kolejny kosmetyk od firmy Sylveco, który przetestowałam. Kupiłam go w Lawendowej Szafie wraz z innymi ciekawymi kosmetykami, o których pisałam tutaj.
Opakowanie z pompką sprawdzało się dobrze, niemal przez cały czas. Pod koniec opakowania wylewałam kosmetyk wprost z opakowania, aby zużyć go do ostatniej kropelki.
Zapach nieco ziołowy ale przyjemny, bardzo podobny do zapachu toniku z tej serii. Konsystencja żelowa, nie za gęsta.
Żel bardzo mocno oczyszczał skórę (dawno nie miałam tak mocnego oczyszczacza) ale nie pozostawiał jej ściągniętej. Wielokrotnie po jego użyciu odczuwałam niewielkie pieczenie ale bez zaczerwienienia. Żel zawierał kwas salicylowy i mlekowy, więc obstawiam, że to one wywoływały u mnie ten dyskomfort po zastosowaniu.
Generalnie, żel był dobry, ale nie koniecznie dla mojej skóry, która jest raczej normalna z niewielkimi skłonnościami do przetłuszczania. W mojej ocenie lepiej sprawdzi się do cer bardziej problematycznych.

Skład:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sorbitol, Propanediol, Decyl Glucoside, Hydroxyethylcellulose, Panthenol, Salicylic Acid, Lactic Acid, Calendula Officinalis Flower Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Sodium Bicarbonate, Sodium Benzoate, Thymus Vulgaris (Thyme) Oil, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Citrus Grandis Oil, Limonene

Ocena produktu:
Dobry

Pojemność:
150 ml

Cena:
20,00

6 komentarzy:

  1. Lubię takie żele, które mocno oczyszczają twarz, więc może byłby dla mnie odpowiedni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że byłabym z niego zadowolona. Ale od żeli bardziej kuszą mnie inne produkty np. toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty z zawartością kwasów, więc ten żel mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń