niedziela, 5 lipca 2020

Rexona - Motion Sense - Antyperspirant 48 h Invisible Pure


Rexona - Motion Sense - Antyperspirant 48 h Invisible Pure

Ostatnimi czasy naszła mnie chęć na powrócenie do antyperspirantów w sztyfcie. Zupełnie zapomniałam dlaczego z nich zrezygnowałam...
Opakowanie było wygodne i poręczne. Przez większość czasu nie sprawiało problemów, jedynie pod koniec opakowania, resztka kosmetyku wypadała (bo nie była przytwierdzona na stałe) i przez to nie dawało się go zużyć do końca.
Zapach całkiem przyjemny, nie kojarzący się z niczym konkretnym. Antyperspirant łatwo rozprowadzał się na skórze, nie podrażniał.
Zdecydowanie nie był "invisible pure". Brudził ubrania a białe plamy na czarnych (i nie tylko) ubraniach były standardem. Niestety słabo chronił przed nieprzyjemnym zapachem. Kilkakrotnie zawiodłam się na nim, po mimo, że nie było wielkiego upału.
Niestety byłam zawiedziona tym antyperspirantem, bo zazwyczaj Rexona sprawdzała się u mnie dobrze. No i sobie przypomniałam, dlaczego zrezygnowałam z tej formy ochrony przed potem. W sumie powinnam też "przeprosić" inne antyperspiranty, o to że  "oskarżałam" je o białe ślady na ubraniach... otóż tego "ustrojstwa" nie przebiją...

Skład:
Cyclopentasiloxane, Aluminum Zirconium Tetrachlorohydrex GLY, Stearyl Alcohol, C12-15 Alkyl Benzoate, PPG-14 Butyl Ether, Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Dimethicone, Polyethylene, Helianthus Annuus Seed Oil, BHT, Caprylic/Capric Triglycine, Gelatin Crosspolymer, Cellulose Gum, Sodium Benzoate, Aqua, Hydrated Silica, Sodium Starch Octenylsuccinate, Maltodextrin, Hydrolysed Corn Starch, Silica, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene

Ocena produktu:
Szału nie ma...

Pojemność:
40 ml

Cena:
7,99

2 komentarze:

  1. Mam w tej formie DOve i nie widzę by brudził jakoś mocno, a nie jest typowo do czarnych ;) Do rexony nie mam zaufania

    OdpowiedzUsuń