poniedziałek, 13 lipca 2020

Cetaphil - MD Dermoprotektor - Nawilżający mleczko do twarzy i ciała


Cetaphil - MD Dermoprotektor - Nawilżający mleczko do twarzy i ciała

Miniaturka mleczka trafiła do mnie dzięki pudełkom z doz.pl. W sumie uzbierałam dwie sztuki takich miniaturek. Postanowiłam je zużyć, żeby nie zajmowały mi miejsca w moich i tak dużych zasobach kosmetycznych.
Konsystencja typowa dla mleczka, nie za gęsta, nieco wodnista. Zapach właściwie niewyczuwalny.
Kosmetyku używałam przede wszystkim do nawilżania skóry rąk i nóg. Muszę przyznać, że w tej roli sprawdzał się całkiem fajnie. Zapewniał nawilżenie na długi czas, skóra wyglądała na zadbaną, a wszelkie przesuszenia były zniwelowane. Minusem jednak było to, że wchłaniał się dość długo i co więcej na skórze, przez długi czas pozostawał kleisty film. O ile nieprzeszkadzałoby mi to w okresie zimowym, to latem było już to nie do przejścia.
Mleczko było wydajne, po mimo, że były to tylko miniaturki, to wystarczyły mi na całkiem długi czas  bo na ponad 2 tygodnie, niemal codziennego używania (oczywiście nie na całe ciało).
Raczej nie zdecydowałabym się na zastosowanie tego kosmetyku na twarz. Bałabym się tej klejącej warstwy, która pozostawała po jego zastosowaniu.
Generalnie, jest to całkiem fajny nawilżacz do ciała, który sprawdziłby się zimą. I zapewne zastanowię się nad jego zakupem przed okresem grzewczym (o ile zużyję moje dotychczasowe zapasy nawilżaczy do ciała).

Skład:
Aqua, Glycerin, Hydrogenated Polyisobutene, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Benzyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Ceteareth-20, Citric Acid, Dimethicone, Panthenol, Sodium Anisate, Sodium Levulinate, Stearoxytrimethylsilane, Stearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate.

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
250 ml (standardowe opakowanie)

Cena:
37,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz