czwartek, 9 lipca 2020

Eco Laboratorie - Jedwabny olejek do włosów Wzmocnienie i Wzrost


Eco Laboratorie - Jedwabny olejek do włosów Wzmocnienie i Wzrost

Zaskoczenia nie będzie, że kupiłam ten olejek w Lawendowej Szafie. Zresztą większość kosmetyków naturalnych lub chociaż o lepszym składzie kupuję właśnie tam.
Opakowanie olejku nie do końca się u mnie sprawdziło. Bo o ile przy nakładaniu na całą długość włosów było ok, to nakładanie olejku na skalp wprost z tego opakowania było wręcz nie możliwe. Pozostawało więc przelewanie olejku do bardziej poręcznego opakowania.
Od razu zaznaczę, że olejek nie do końca używałam zgodnie z przeznaczeniem. Głównie lądował na moim skalpie, a nie na całej długości włosów. Skalp całkiem dobrze nawilżał, zwłaszcza gdy na włosach pozostał na całą noc. Na włosy działał dobrze, widocznie dodawał im blasku. Całkiem dobrze się wypłukiwał, po mimo, że konsystencja olejku była dość treściwa.
Pachniał bardzo przyjemnie, wyczuwalny był przede wszystkim zapach migdałów, ale nie tylko (reszty zapachów jakoś nie mogę opisać słowami).
Z racji tego, że takiego rodzaju olejki lądują u mnie zazwyczaj na skalpie, a robię to kilka razy w tygodniu, zużywam je bardzo szybko. Gdyby używać go zgodnie z przeznaczeniem, pewnie starczyłby mi na dłużej.
Generalnie olejek wart uwagi. No i skład całkiem dobry...

Skład:
Linseed Oil (olej lniany), Caprylic /Capric Triglycerides, Organic Prunus Amygdalus Oil (organiczny olej ze słodkich migdałów), Organic Triticum Vulgare Oil (organiczny olej z zarodków pszenicy), Tocopheryl Acetate (witamina E), Hydrolyzed Silk Protein (proteiny jedwabiu), Collagen

Ocena produktu:

Fajny!

Pojemność:

200 ml

Cena:

22,23

1 komentarz:

  1. U mnie oleje lądują tylko na długości włosów, więc pewnie musiałabym sprawdzić na sobie :)

    OdpowiedzUsuń