wtorek, 7 lipca 2020

Rossmann - Alterra - Żel pod prysznic z limonką Bio i agawą Bio




Na temat Alterry z Rossmanna nasłuchałam się i naczytałam wiele. Jakoś nie mogłam pogodzić się z faktem, że tani produkt wyprodukowany pod marką własną Rossmanna może być fajny.
Opakowanie było poręczne i wygodne w codziennym użytkowaniu. Wielki plus za możliwość postawienia na nakrętce. No i w  95% zrobione z materiałów nadających się do recyklingu.
Zapach przyjemny, odświeżający ale nieutrzymujący się na skórze zbyt długo. Konsystencja żelowa, nie wodnista, trochę przypominała mi kisiel.
Żel dobrze się pienił (przy użyciu myjki), porządnie oczyszczał skórę. Po jego zastosowaniu skóra nie była przesuszona i wielokrotnie odpuszczałam sobie stosowanie balsamu do ciała.
Jak widać pod marką własną drogerii i za niewielką cenę, można kupić bardzo fajny i wydajny kosmetyk. No i skład niczego sobie...Kolejny już czeka do zużycia.

Skład:
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Betaine, Maris Sal, Citrus Limon Fruit Extract, Agave Americana Leaf Extract, Cymbopogon Flexuosus Leaf Oil, Sodium PCA, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Alcohol, Levulinic Acid, Parfum, Limonene, Citral, Linalool, Citronellol, Geraniol

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
250 ml

Cena:
7,99

4 komentarze: