wtorek, 21 lipca 2020

Ziaja - Cupuacu - Samoopalająa chusteczka do twarzy i ciała


Ziaja - Cupuacu - Samoopalająa chusteczka do twarzy i ciała

Lato w pełni, ale jeszcze nie miałam okazji, aby opalić moje blade nogi. Dlatego, aby nie świecić "bielą" nóg, postanowiłam zainwestować w kosmetyk, który w szybki i w miarę prosty sposób pomoże mi uzyskać subtelną opaleniznę.
W saszetce znajdowała się jedna chusteczka, rozmiarowo przypominająca zwykłą chusteczkę do nosa. Materiał, z którego wykonana była chusteczka nie rwał się. Sama chusteczka była dość dobrze nasączona, dzięki czemu wystarczała na sporą powierzchnię ciała.
Zapach był bardzo przyjemny, przypominał mi zapach gumy do żucia "Donald" (pamięta koś jeszcze ten zapach i smak?).
Efekt widoczny był już po pierwszym razie. Skóra lekko zmieniła kolor. Niestety, robiłam to pierwszy raz, więc nie obyło się bez smug (niektóre miejsca zostały pominięte, podczas nakładania samoopalacza). Na szczęście gdy nakładałam, drugi raz zrobiłam to uważniej i udało mi się wyrównać kolor na tyle, aby smugi nie były widoczne.
Działanie chusteczek było dość subtelne, nie dawało od razu zbyt mocnego efektu. "Opalenizna" nie schodziła z pierwszym myciem, utrzymywała się całkiem nieźle, dzięki czemu nakładając kolejne warstwy kosmetyku o odstępach około tygodniowych, dało zbudować się efekt fajnie opalonych nóg.
Jak na pierwszy raz, chusteczki spełniły moje oczekiwania i będę je stosować przez całe lato... a może i dłużej.

Skład:
Aqua, Dihydroxyacetone, Propylene Glycol, Glycerin, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Butyrospermum Parkii, Panthenol, Bertholletia, Seed Butter, Tocopherol, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Citric Acid

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
7 ml

Cena:
2,50

2 komentarze: