piątek, 17 lipca 2020

Elfa Pharm - Vis Plantis - Żel do higieny intymnej kora dębu + żurawina


Vis Plantis - Żel do higieny intymnej kora dębu + żurawina

Płyny do higieny intymnej zużywam bardzo powoli, po mimo tego że stosuję je codziennie, to staram się używać ich w dość niewielkich ilościach.
Przy wyborze płynu do higieny intymnej mam jeden warunek: musi mieć pompkę. I zapewne dlatego sięgnęłam po żel do higieny intymnej od Vis Plantis.
Do opakowania nie mam żadnych uwag. Pompka, przeźroczyste opakowanie (dzięki czemu wiem ile mam jeszcze kosmetyku) to wszystko co lubię w takiego rodzaju kosmetykach.
Konsystencja była żelowa, lekko rzadka ale nie wodnista. Zapach przyjemny (wyczuwałam żurawinę), odświeżający. Dobrze się pienił i skutecznie oczyszczał delikatne strefy intymne. Zero podrażnień, zero przesuszenia.
W sumie nie mam większych uwag co do tego produktu. No może tylko to, że był bardzo wydajny i trochę mi się znudził.

Skład:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Polysorbate 20, Hydroxypropylcellulose, Quercus Petraea Bark Extract, Vaccinum Macrocarpon Fruit Extract, Panthenol, Lactic Acid, Sodium Cocoamphoacetate, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Chloride, Parfum

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
300 ml

Cena:
14,99

2 komentarze:

  1. Dobrze, że nie podrażnia. Wiele tego typu produktów ma u mnie do tego tendencję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie produkty trzeba dobierać ostrożnie :)

      Usuń