niedziela, 19 lipca 2020

La Cafe de Beaute - Sól do kąpieli Lazurowe Wybrzeże


La Cafe de Beaute - Sól do kąpieli Lazurowe Wybrzeże

Sól kupiłam w Lawendowej Szafie, z polecenia jednej z youtuberek. I chociaż podchodzę do takich rekomendacji z pewnym dystansem, tym razem postanowiłam się skusić.
Sól zapakowana była w tekturowe opakowanie (z otworkiem przez, które widać było kryształki soli). Po otworzeniu opakowania, sól znajdowała się w foliowym opakowaniu (polecam otwierać ostrożnie, bo troszkę soli rozsypałam).
Sól ma jasno niebieski kolor, kryształki nie są szczególnie duże, dzięki czemu dość szybko rozpuszczała się w wodzie. Woda bardzo delikatnie zmieniała kolor, na nieco niebieskawy. Sól pachniała cudownie! Był to zapach słonecznych, letnich dni. Był przy tym bardzo energetyzujący i orzeźwiający. Nigdy wcześniej nie miałam żadnej soli, która pachniałaby tak cudownie! Tylko do formalności dodam, że nie podrażniała ani nie wysuszała skóry.
Tym razem, rekomendacja z youtub'a była w 100% trafiona. Byłam mega zadowolna z każdej relaksującej kąpieli, jaką miałam z tą solą.

Skład:
Maris Sal (Sea Salt) (morska sól), Camelia Sinensis (Green Tea) Extract (ekstrakt zielonej herbaty), Plumeria Alba (Frangipani) Flower Extract (ekstrakt plumerii białej), Perfume, Persea Americana (Avocado) Oil (olej avocado), CI 77510.

Ocena produktu:
Świetna!

Pojemność:
400g

Cena:
9,75

5 komentarzy: