środa, 15 lipca 2020

Sylveco - Aloesove - Peeling do ciała


Sylveco - Aloesove - Peeling do ciała

Jestem wielką fanką kosmetyków marki Sylveco, więc oczywistym jest, że często po nie sięgam. A z serii Aloesove, pozostało mi zaledwie kilka kosmetyków do przetestowania.
Opakowanie wykonane było z plastiku. Nakrętka zabezpieczona była dodatkową naklejką, która dawała gwarancję, że kosmetyk nie był przez nikogo otwierany (i tak kupowałam bezpośrednio u producenta). Po odkręceniu nakrętki, kosmetyk był dodatkowo zabezpieczony sreberkiem (może nie do końca eko, ale ja bardzo lubię takie dodatkowe zabezpieczenia).
Peeling był bardzo gęsty i zbity. Zapach był nieprzyjemny (a z pewnością miałam nowy, nieprzeterminowany kosmetyk), przypominał mi woń świeżo pomalowanego pomieszczenia. Na szczęście zapach szybko się ulatniał i nie pozostawał na skórze. Co do działania, to było ono całkiem dobre. Po zastosowaniu peelingu skóra była ładnie wygładzona ale pozostawał na niej dość tłusty film (działanie tego kosmetyku przypominało mi peeling z Ziaji). Z jednej strony fajnie, bo nie trzeba było używać balsamu, ale z drugiej jednak strony warstwa, która pozostawała była dość ciężka. Była jednak jedna sytuacja, w której taki właśnie działanie sprawdzało się bardzo fajnie - przed nałożeniem samoopalacza. W tym przypadku zrobił wszystko, co powinno być zrobione przed nałożeniem samoopalacza - złuszczenie + porządne nawilżenie.
Szczerze mówiąc, to zawiodłam się na tym produkcie. Oczekiwałam czegoś fajnego, lekkiego i ładnie pachnącego. Niestety było dokładnie odwrotnie. Ze względu na zapach, więcej do niego nie powrócę.

Skład:
Helianthus Annus Seed Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Sucrose, Salt, Glyceryl Stearate, Coffea Arabica (Green Coffee) Seed Powder, Glyceryl Laurate, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Lavandula Angustifolia Oil, Mentha Piperita Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Citrus Limonum Peel Oil, Juniperus Communis Fruit Oil,  Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Limonene, Linalool.

Ocena produktu:
Bez szału...

Cena:
23,99

Pojemność:
250 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz