piątek, 31 lipca 2020

Haul kosmetyczny czyli co nowego w lipcu

W lipcu nieco zmniejszyłam moje zakupy kosmetyczne (oczywiście w porównaniu do czerwca), ale tylko troszkę... Oto co nowego trafiło do moich zasobów kosmetycznych:

oriflame

Zakupy w Oriflame zakończyły się zakupem:

1. Oriflame - Loved Up - Żel pod prysznic z śliwką i czarnym pieprzem
2. Oriflame - Love Nature - Scrub do ciała z arbuzem i cytryną
3. Oriflame - Essentials - Maseczka do twarzy
4. Oriflame - Krem do ciała i twarzy Wild Blueberry

rossmann, isana, bielenda

Natomiast w Rossmannie zaopatrzyłam się w:

5. Rossmann - Isana - Peeling do ciała Kawa i Kokos
6. Rossmann - Isana - Peeling do ciała Kawa i Mango
7. Bielenda - CBD - Maseczka nawilżająco - detoksykująca

rossmann, alterra, bielenda

8. Rossmann - Alterra - Sól do kąpieli Tęsknota za dalekim światem
9. Rossmann - Alterra - Sól do kąpieli Czas relaksu
10. Bielenda - CBD - Maseczka nawilżająco - kojąca

I to już wszystko co nowego trafiło do moich zasobów kosmetycznych.

7 komentarzy:

  1. Peelingi isana mnie ciekawią, a znam maski Bielenda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testowałam jeden z tych peelingów i muszę stwierdzić że jest dziwny... recenzja wkrótce :)

      Usuń
  2. Miałam te maseczki z Bielendy CBD i były świetne :) Ostatnio kupiłam peeling z Isany kawowo-kokosowy ale jeszcze go nie użyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie że maseczki z Bielendy są fajne, wkrótce je przetestuję :) peeling z isany jest dziwny...

      Usuń