czwartek, 23 lipca 2020

Sylveco - Vianek - Łagodzący tonik - mgiełka do twarzy


Sylveco - Vianek - Łagodzący tonik - mgiełka do twarzy

Łagodzący tonik - mgiełka trafił do mnie w zestawie "Kobiece piękno", które kupiłam w sklepie internetowym sylveco.pl
Opakowanie było bardzo wygodne w codziennym użytkowaniu i działało bez zarzutu od początku do końca. Tonik nanosiłam (w zależności od potrzeb) bezpośrednio na twarz lub za pomocą płatka kosmetycznego. Dzięki temu starczył mi na znacznie dłużej, niż inne toniki bez atomizera. Stosowałam go przynajmniej dwa razy dziennie (a właściwie po każdym kontakcie mojej twarzy z wodą).
Tonik niwelował uczucie ściągnięcia na skórze, łagodził wszelkie podrażnienia i przygotowywał skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Do plusów można było zaliczyć z pewnością jego przyjemny owocowo-kwiatowy zapach.
Poza standardowym działaniem toniku, nie zauważyłam żadnych dodatkowych właściwości pielęgnacyjnych.
Generalnie warto zainteresować się tym kosmetykiem, bo a całkiem fajnie działał i miał naturalny skład.

Skład:
Aqua, Glycerin, Panthenol, Rosa Canina Fruit Extract, Decyl Glucoside, Coco-glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lactobionic Acid, Lactic Acid, Sodium Alginate, Allantoin, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Pelargonium Graveolens Oil, Parfum, Geraniol

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
150 ml

Cena:
19,99

4 komentarze:

  1. Miałam go i bardzo lubiłam, podobnie jak inne toniki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też już miałam kilka toników z tej serii :)

      Usuń
  2. Muszę kiedyś wypróbować tonik tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że taka mgiełka może przydać się na nadchodzące upały :)

    OdpowiedzUsuń