wtorek, 15 grudnia 2020

Eco Laboratorie - Skin Tenderness - Olejek pod prysznic Japanese Sakura

Eco Laboratorie - Skin Tenderness - Olejek pod prysznic Japanese Sakura

Na zimową porę, postanowiłam sięgnąć po kosmetyk, który nie tylko oczyści moją skórę, ale też dodatkowo ją nawilży. Dlatego, z moich zapasów wyciągnęłam olejek pod prysznic, który kupiłam już dawno temu, w Lawendowej Szafie.
Olejek, zamknięty był w plastikowej butelce, zamykanej na klik. Pod koniec opakowania, konieczne było odwrócenie kosmetyku do góry dnem, aby wydobyć go do końca.
Konsystencja była niezbyt gęsta, kremowa i przypominała rzadkie mleczko do ciała. Olejek pachniał bardzo przyjemnie i otulająco, a sam zapach był połączeniem wiśni i migdała. Sprawdzał się równie dobrze nałożony bezpośrednio na skórę, jak i używany z myjką do ciała. Olejek łatwo się pienił, tworząc sporą ilość piany.
Po zastosowaniu olejku skóra była oczyszczona, gładka i lekko nawilżona. Nie pojawiły się żadne podrażnienia ani przesuszenia skóry.
Olejek był bardzo przyjemny w codziennym użytkowaniu, zarówno z jego zapachu jak i jego działania byłam zadowolona.

Skład:
Aqua, Gycerin, Serrulata Leaf Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hibiscus Sabdariffa Flowers Extract, Sodium Coco Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Saccharide Isomerate, Glycerin, Prunus Persica (Peach) Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Perfume, Benzyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Hydroxide, Titanium Dioxide, Iron Oxide, Mica, Sodium Citrate

Ocena produktu:

Bardzo dobry

Pojemność:

250 ml

Cena:
14,46

6 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt :) Pierwszy raz widzę tą markę

    Pozdrawiam ♥
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marka godna polecania, ma wiele fajnych kosmetyków :)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś szampon tej marki i byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami lubię sięgnąć po olejki pod prysznic. Nie muszę już potem używać balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cenie taką wygodę przy stosowaniu olejków :)

      Usuń