czwartek, 17 grudnia 2020

Secret - Rosewater Scent - Antyperspirant w sztyfcie

Secret - Rosewater Scent - Antyperspirant w sztyfcie


Antyperspirant Secret, dostrzegłam na półce w Rossmannie. A, że znudziły mi już wszystkie inne antyperspiranty, postanowiłam po niego sięgnąć.
Kosmetyk znajdował się w plastikowym opakowaniu z pokrętłem. Łatwo się go wykręcało i wkręcało.
Trochę obawiałam się zapachu, że będzie on mdły i słodkawy. Na szczęście, zapach był nieinwazyjny i subtelny. Wyczuwalna była różana woń, ale była ona na tyle delikatna, że nie była ani przytłaczająca ani mdła.
Sam antyperspirant wydawał się nieco twardy, ale w kontakcie z ciepłą skórą bezproblemowo się rozprowadzał. Wystarczyła jego cienka warstwa, aby zapewnić mi ochronę na cały dzień (był bardzo wydajny). Nie brudził ubrań, co było dla mnie miłym zaskoczeniem.
Szczerze mówiąc, ten antyperspirant, bardzo przypadł mi do gustu. Skutecznie chronił mnie przed potem, nie brudził ubrań. Zmieniłabym w nim jedynie zapach, na coś bardziej orzeźwiającego.

Skład:

Dimethicone, Aluminium Zirconium Trichlorohydrex GLY, Stearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, C12-15 Alkyl Benzoate, Hydrogenated Castor Oil, Talc, Petrolatum, Aqua, Glycine, PEG-8 Distearate, PPG-14 Butyl Ether, Parfum, Cyclodextrin, Behenyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Citronellol, Linalool, Arachidyl Alcohol, Geraniol, Benzyl Benzoate, BHT

Ocena produktu:

Skuteczny!

Pojemność:
40 ml

Cena
10,49

6 komentarzy:

  1. Dobrze, że jest skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych antyperspirantów nie miałam, ale bardzo lubię w kulce BasicLab. Świetnie chroni i jest nieziemsko wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go wplanach, chociaż akurat nie tą wersje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jeszcze jedna wersja w zapasach czeka :)

      Usuń