niedziela, 27 grudnia 2020

Ziaja - Miód Manuka - Przeciwtrądzikowa maseczka do twarzy do skóry tłustej i mieszanej

Ziaja - Miód Manuka - Przeciwtrądzikowa maseczka do twarzy do skóry tłustej i mieszanej


Nad przetestowaniem tych maseczek zastanawiałam się już od jakiegoś czasu, ale nigdy nie trafiła mi się okazja aby je kupić. Dopiero, przy okazji wizyty w Rossmanie, trafiła się okazja aby ją kupić, zwłaszcza, że akurat trwała promocja.
Maseczka zamknięta była w saszetce, idealnej na jednokrotne użycie.
Konsystencja przypominała świeży miód zarówno pod względem konsystencji jak i samego wyglądu. Przy nakładaniu trzeba było uważać aby nie spadła z dłoni, bo była dość rzadka. Pachniała przyjemnie, trochę miodowo.
Po nałożeniu na twarz minimalnie się wchłonęła, ale nie zaschła. Ze zmywaniem nie było większych problemów, dała się zmyć bez użycia dodatkowych akcesoriów (tj. gąbeczki).
Po zastosowaniu skóra była lekko nawilżona i rozjaśniona. Większych efektów nie zauważyłam, ale czego można się spodziewać po tak taniej maseczce?
Maseczka była OK, krzywdy nie zrobiła, rewolucji w pielęgnacji również. W sam raz do codziennego stosowania, ale bez wielkiego WOW.

Skład:
Glycerin, Aqua (Water), Sucrose, Xylitol, Polyglyceryl-2 Caprate, Saccharomyces/Zinc Ferment, Butylene Glycol, Honey Extract, Niacinamide, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Pyridoxine HCl, Maltodextrin, Sodium Starch Octenylsuccinate, Silica, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Carbomer, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide, CI 47005 (D&C Yellow No. 10), CI 16035 (FD&C Red No. 40)

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
7 ml

Cena:
1,79

17 komentarzy:

  1. Chyba jednak wolę maseczki, które dają lepsze działanie. Kiedyś bardzo lubiłam glinki Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie skusze sie na nia :D le szukam włąsnie jakiś dobrych mask

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś częściej kupowałam maski Ziaja, ale teraz właśnie wydają się takie.. bez szału :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! :) w porównaniu do innych są dość słabe...

      Usuń
  4. Lubię maseczki z Zaji, więc będę ją miała na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting mask.Thanks for sharing

    https://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę, to skład nawet ok. Kiedyś lubiłam maseczki z glinką z Ziaja. Tanie i dobre.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ja poszukać, chociaż nie wiem czemu, ale miód i przeciwtrądzikowe działanie się dla mnie wykluczają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dla mnie to się trochę wyklucza no ale nie jestem specem w tej dziedzinie :)

      Usuń